Pomoc Zniknęły woluminy

chesterros

Entry Technician
Q Associate
15 Grudzień 2017
30
1
8
QNAP
TS-x31
Ethernet
10 Mbps
U mojego Ojca, który posiada QNAPA TS-231P z 2 dyskami, używa głównie do multimediów, zbiór zdjęć do których jest dostęp po sieci i dlna. W którymś momencie zgłosił mi, że stracił dostęp do dysków. Zalogowałem się na qnapa i widzę, że nie ma woluminów. Dyski pokazuje, że są w stanie dobrym, ale brak dostępu do danych. Jaka może być przyczyna? Można odzyskać dane? Zaznaczam, że generalnie jestem laikiem.

Wersja oprogramowania Firmware: x.x.x Build 20YYMMDD
Model serwera: QNAP TS-231P
 
  • ·
  • TS-x31
  • ·
  • 10 Mbps
  • ·
  • 4.3.3.0404 Build 20171213
Jeszcze się nie udało skontaktować ze względu na to, że miałem jakąś starszą wersję systemu, która uniemożliwiała kontakt z helpdesk. Dziś robię wszystkie aktualizacje i będę się z nimi kontaktował. Jak będzie coś wiadomo dam znać.
 
Miałem miałem teraz taką sytuację że nie mogłem nic instalować na dysku z uwagi na brak wymaganej woluminu. Odłączyłem wolumin a następnie dałem dołącz i odzyskaj i następnie foldery współdzielone i dodałem swoje katalogi
 
  • ·
  • TS-x31
  • ·
  • 10 Mbps
  • ·
  • 4.3.3.0404 Build 20171213
Miałem miałem teraz taką sytuację że nie mogłem nic instalować na dysku z uwagi na brak wymaganej woluminu. Odłączyłem wolumin a następnie dałem dołącz i odzyskaj i następnie foldery współdzielone i dodałem swoje katalogi

Nie mogę odłączyć woluminu bo nic tam nie ma. Jest czysto jak po inicjacji, a opcja dołącz i odzyskaj jest nieaktywna.
 
  • ·
  • TS-x31
  • ·
  • 10 Mbps
  • ·
  • 4.3.3.0404 Build 20171213
Diody dysków świecą? 5 ja bym spróbował wyjąć i zobaczyć czy po ponownym wsadzeniu coś się zmieni
Diody świecą i dyski pokazuje że są w dobrym stanie. "Dostukałem się" do helpdesk i proszą mnie o zdalny dostęp to dam im działać i zobaczymy co zrobią.
 
  • ·
  • TS-x31
  • ·
  • 10 Mbps
  • ·
  • 4.3.3.0404 Build 20171213