Recent Content by _HARNAS_

  1. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    Dzięki, musze się temu dokładnie przyjrzeć :)
  2. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    zainspirowałeś mnie, choć znów nie jest to zbyt tanie rozwiązanie, 100GB 100 zł :(
  3. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    trochę mało :( mam 9 TB zdjęć :) sporo płyt by wyszło :) wiem to trochę za dużo, a ja nie lubię kasować zdjęć :)
  4. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    super:), jaką pojemność mają te płyty ?
  5. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    No tak, jestem fotografem, i swoje zdjęcia udostępniam klientom dlatego też postawiłem serwer :)
  6. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    bronie się rękami i nogami, malware, firewall, mcafe, blokada portów itd :)
  7. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    wiem, mam kopie :) migawki tylko ratują bieżące błędy :)
  8. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    to przykre :(, ja wcześniej miałem raid 6 teraz jadę na raid 5, na 4 dyskach po 8GB, kupiłem teraz jedną 16, i mam kopie na komputerze, staram się to jakoś ogarnąć, choć mam wrażenie że przerasta mnie ta sytuacja, wywaliłem kupę kasy zamiast kupić dwa zewnętrzne dyski i tam trzymać wszystko bez...
  9. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer

    mniej więcej tak zrobiłem poprosiłem o wsparcie suport który mi postawił to na nowo, migawki są dla mnie bardzo przydatne, gromadzę na serwerze sporą kolekcje zdjęć do których muszę mieć dostęp a skasowanie przypadkowe dzięki migawkom ratuje mi tyłek :) ,
  10. _HARNAS_

    Przy piwie TS-451+ strasznie wolny serwer