Recent Content by DejvSiep

  1. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    DALEJ NIE ROZUMIESZ ŻE NIE MASZ PUBLIKOWAĆ SWOJEGO ADRESU IP ? CHCESZ ŻEBY KTOŚ SIĘ WBIŁ W TWOJE DANE?!?!?!? Tu jest ok 1656011638 To dlaczego nie mogę synchronizować QSYNCa ?
  2. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    Ok, nie znam się... 1 jest już pusta ale to nic nie zmienia 1656011499 oby nie
  3. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    Widzi serwer ale z nim nie łączy. Tak samo jak próbuje wejść przez link 1655997389 nie widzi folderów do sparowania i nie pozwala iść dalej
  4. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    Kurcze no właśnie działa: - Automatyczna konfiguracja routera wylaczona - porty przekierowane w ruterze - QuFirewall wyłączone ( rozumiem ze użytkowanie Qsync = QuFirewall wyłączony ? - DMZ włączony w ruterze - Brak połączenia z NAS na innych urządzeniach :((((( Co robić ???
  5. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    a jak dodać regułę ? i dlaczego wciąż nie mam synchronizacji w innych komputerach w Qsyncu ?
  6. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    Dziwne.. wyłączyłem QuFirewalla i mam wszędzie zielone ale w drugim kompie nie mogę zrobić synchronizacji na Qsync - brak polaczenia z NAS 1655995003 i włączyłem DMZ na routerze i dlatego zaczęło działać ale na drugim kompie wciąż brak połączenia.
  7. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet

    właśnie sprawdzam 1655994340 a jeśli on to można w nim jakaś regule ustawić ?
  8. DejvSiep

    Pomoc Stały adres IP od UPC i brak łączności przez internet