Recent Content by EmTeeSea

1. E

Pomoc Niski (wręcz zerowy) transfer przez VPN uruchomiony na QNAP TS-251

Dzięki za propozycję, ale dziś i tak niestety nie mam sensownego dostępu do tej sieci. Jutro zrobię jeszcze ostatni test, skonfiguruję wszystko dla pewności jeszcze raz i jak nic nie pomoże to dam znać. Dzięki!
  2. E

Tak jak pisałem, NAS był podłączony jednym przewodem. NAS wtedy normalnie działał, po sieci lokalnej, QSync, przez interfejs przeglądarkowy itd. Właśnie jeszcze w ramach ciekawostki - jak nie korzystaliśmy z VPN i logowaliśmy się przez interfejs przeglądarkowy (zdalnie) to wszystko śmigało...
  3. E

A to przypadkiem nie jest ta opcja? [Teaming Port] How to setup link aggregation on ASUS router? | Official Support | ASUS USA
  4. E

Pewnie nie, nie znam się na takich tematach - myślałem, że to tylko NAS robi we własnym zakresie. Czy możesz podpowiedzieć jak ta opcja powinna nazywać się w specyfikacji routera?
  5. E

Ok, w poniedziałek postaram się zgłosić ticket. Przy okazji jeszcze dopytam, czy podłączenie NAS-a drugim przewodem do routera coś tu może pomóc? Zrobiłem testowo takie połączenie, skonfigurowałem port trunking, ale jakoś wtedy straciłem kontakt z NAS-em. Zmienił adres, ale nie szło się z nim...
  6. E

Tak, wiem, że niezależne, ale nigdy nie korzystałem jeszcze z tej pomocy i po wysłaniu tego pierwszego ticketa zwątpiłem w to czy ta "usługa" działa. Szczególnie, że po zgłoszenia zapytania była informacja o odpowiedzi w ciągu 1 dnia roboczego ;)
  7. E

Testowaliśmy przy połączeniu przez Internet "z kablówki" (nie znam konkretnego dostawcy), do tego próba przez LTE z PLAY. Bez różnicy. Połączenie jest, a idą pojedyncze kilobajty. Nie da się nawet zmapować dysków sieciowych lub wczytać Google. Ticketu do helpdesku nie zgłaszałem jeszcze, bo...
  8. E

Tak, jak pisałem - koło 90/30. Różnie bywa, ale raczej nigdy nie spada poniżej 50/25.
  9. E

Po kablu około 75 MB/s. Podłączenie QNAP-a drugim LAN-em coś pomoże?
  10. E