Gravis
Local time
07:28
Wyróżnione treści
0
Punkty reakcji
14

Dołączył
Ostatnio widziany

Ostatnia aktywność Wiadomości Wyróżnione treści O sobie

    • Gravis
      To dysk CMR i zdaje się to ja popełniłem błąd - oba dyski są w wersji PRO, ale różnią się w takich aspektach: Ten po prawej to stary, a po lewej drugi który podobno nadali.
      • 1752486747693.png
    • Gravis
      Teraz by pasowalo jakos "dobić" ten drugi, żeby też poszedł na podmianę 😅 jakieś pomysły?;)) SMR co masz na myśli?
    • Gravis
      Gravis zareagował Lubię to Lubię to na post SiewcaRyżu w dyskusji Pomoc Błedy S.M.A.R.T na jednym z dysków.
      byle rozmiar sie zgadzał czy bedzie to PRO czy nie PRO - nie ma znaczenia .. no chyba że SMR dostaniesz - to wtedy grzecznie kazałbym spierd..ć gdzie pieprz rośnie
    • Gravis
      Hm wygląda na to, że w ramach wymiany dostanę Ironwolf model PRO. Nie powinno być problemów z RAID 1 prawda? A może powinienem ich skontaktować i poprosić o wymianę drugiego, żeby to miało ręce i nogi?
    • Gravis
      Gravis zareagował Lubię to Lubię to na post SiewcaRyżu w dyskusji Pomoc Błedy S.M.A.R.T na jednym z dysków.
      moim zdaniem niet, lepiej pogrzebać w opcjach zeby alert o smart został wysłany mailem - którego przeczytasz i zareagujesz.
    • Gravis
      @SiewcaRyżu tak jeszcze podpytam - czy licencja na "DA Drive Analyser" jest warta tych 5 dolarów rocznie za dysk? Czy jednak wystarczy po prostu śledzić skany SMART?
    • Gravis
      Tak kupione były jednocześnie. Ok, to etykiete już mam pozostaje zapakować i odesłać. Dzięki za szybką odpowiedź.
    • Gravis
      Gravis napisał nowy temat.
      Hej, Pierwszy dysk zgłosił dwa problemy: W obu występuje wartość 8. Mój nas to TS-453D w środku dwa Iron Wolfy jeszcze na gwarancji. Jak rozumiem najlepiej od razu wyjąc ten dysk i odesłać na gwarancję w takim przypadku a następnie podmienić...
      • 1751973475778.png
  • Ładowanie…
  • Ładowanie…
  • Ładowanie…