Recent Content by idrivefive

  1. I

    Pomoc problem z aktualizacją oraz dostępem do Helpdesk

    wiadomo, ale szukam przyczyny dlaczego tak się dzieje
  2. I

    Pomoc problem z aktualizacją oraz dostępem do Helpdesk

    witam. problem z aktualizacją oraz dostępem do Helpdesk Od dłuższego czasu nie grzebałem w Nas aż przyszedł czas żeby zobaczyć co tam się dzieje. Ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu sprawdzenia aktualizacji oprogramowania wywala komunikat : "Aktualizacja oprogramowania systemowego nie powiodła...
  3. I

    Pomoc qnap i vpn

    witam na początku nadmienię, że jestem laikiem ale z jako takim pojęciem ok. zatem - posiadam stałe publiczne IP - serwer widoczny po tym IP - wiem. wiem, że to niebezpieczne i dlatego zacząłem od openvpn - konfiguracja routera, wszytko ok. - mam połączenie z moim serwerem po vpn - ale co z...
  4. I

    Pomoc Problem z Qsync

    jestem po kontakcie ze wsparciem qnap - przyznali, źe jest problem z firmware i qsync - zapowiadają aktualizację firmware :)
  5. I

    Pomoc hs 251 - problem z dodaniem dedykowanej kamery dahua

    witam mam dedykowane 3 kamery dahua do qnapa - coś mnie podkusiło i zaktualizowałem oprogramowanie jednej z nich - i powstał problem - nie mogę jej dodać - wyskakuje komunikat dot. RTSP - nie wiem jak to ugryźć - pozostałe kamery spokojnie chodzą - dodaje się je w prosty intuicyjny sposób -...
  6. I

    Pomoc Problem z Qsync

    u mnie pomogło obniżenie oprogramowania firmowego o jeden w dół od najnowszego - póki co działa
  7. I

    Pomoc Problem z Qsync

    cześć Od pewnego czasu nie działa u mnie qsync - właściwie przez przypadek się zorientowałem kiedy postanowiłem sprawdzić czy wszystkie pliki z mojego kompa zarchiwizowały się do nas. Jak się okazało od dłuższego czasu pliki nie archiwizowały się. Okazało się, że qsync na moim komputerze nie...
  8. I

    Pomoc Qnap hs-251 problem po aktualizacji

    jakaś podpowiedź? co o jak? nie robić tego za pomocą diagnostic tool?
  9. I