Recent Content by jsbien

  1. jsbien

    Pomoc Qumagie - straciłem indeksowane twarze, jak

    Chętnie sie dowiem, czy to działa: Link: https://www.reddit.com/r/qnap/comments/np4q0p/how_to_transfer_the_full_qumagie_database/
  2. jsbien

    Pomoc Qumagie - straciłem indeksowane twarze, jak

    Oficjalnie po ssh nie można :-( Backup co jakiś czas robi się automatycznie, trzeba to zgłosić do supportu, może da się odzyskać. W moim przypadku (straciłem z innych powodów) dało się, ale czekałem na to około misiąca...
  3. jsbien

    Pomoc QuMagie - korekta rozpoznawania twarzy

    Dziękuję. Jest jeszcze opcja, ze to w ogóle nie jest twarz - miałem taki przypadek. PhotoStation pozwala na zdjęciach zbiorowych przypisać osoby do poszczególnych twarzy. Rozumiem, że QuMagie nie ma nic podobnego?
  4. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa

    Nie mam doświadczenia z TeamViewerem, zainstalowałem go przed chwilą, nie podoba mu się, że mam Waylanda. Ostatnio sporo korzystałem z Zooma. Dotąd wszystkie eksperymenty robiłem pod Firefoxem, za chwilę sprawdzę pod Chrome. Pod Chrome tak samo. Dla informacji - problem został rozwiązany przez...
  5. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa

    Ale co? Container ma zainstalowany od dawna, bo był potrzebny do Qumagie. Próby otworzenia Container i Browser dają identyczny błąd "Page not found or the web server is currently unavailable."
  6. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa

    Admin ma identyczny problem.
  7. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa

    Loguję się jako użytkownik, któremu nadałem uprawnienia administratora, FileStation się otwiera bez problemów.
  8. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa

    ssh już ćwiczyłem pierwszego dnia po uruchomieniu :-) Ramu mam 4GB.
  9. jsbien

    Pomoc Browser Station nie działa