-
Dyskusja Qumagie - straciłem indeksowane twarze, jak
Chętnie sie dowiem, czy to działa: Link: https://www.reddit.com/r/qnap/comments/np4q0p/how_to_transfer_the_full_qumagie_database/- jsbien
- Post #8
- Forum: QuMagie, Photo, Video i Music Station
-
Dyskusja Qumagie - straciłem indeksowane twarze, jak
Oficjalnie po ssh nie można :-( Backup co jakiś czas robi się automatycznie, trzeba to zgłosić do supportu, może da się odzyskać. W moim przypadku (straciłem z innych powodów) dało się, ale czekałem na to około misiąca...- jsbien
- Post #4
-
Dyskusja QuMagie - korekta rozpoznawania twarzy
Dziękuję. Jest jeszcze opcja, ze to w ogóle nie jest twarz - miałem taki przypadek. PhotoStation pozwala na zdjęciach zbiorowych przypisać osoby do poszczególnych twarzy. Rozumiem, że QuMagie nie ma nic podobnego?- jsbien
- Post #6
-
Dyskusja Browser Station nie działa
Nie mam doświadczenia z TeamViewerem, zainstalowałem go przed chwilą, nie podoba mu się, że mam Waylanda. Ostatnio sporo korzystałem z Zooma. Dotąd wszystkie eksperymenty robiłem pod Firefoxem, za chwilę sprawdzę pod Chrome. Pod Chrome tak samo. Dla informacji - problem został rozwiązany przez...- jsbien
- Post #15
- Forum: Podstawowe ustawienia i inicjalizacja systemu
-
Ale co? Container ma zainstalowany od dawna, bo był potrzebny do Qumagie. Próby otworzenia Container i Browser dają identyczny błąd "Page not found or the web server is currently unavailable."- jsbien
- Post #13
-
Admin ma identyczny problem.- jsbien
- Post #11
-
Loguję się jako użytkownik, któremu nadałem uprawnienia administratora, FileStation się otwiera bez problemów.- jsbien
- Post #9
-
ssh już ćwiczyłem pierwszego dnia po uruchomieniu :-) Ramu mam 4GB.- jsbien
- Post #7
-
Najwyraźniej to nie wystarcza... Swoją drogą jeśli Qboost jest zły, jak wygodnie sprawdzać aktywne procesy itp? Potrafię korzystać z top itp. z linii komend, ale to chyba nie jest optymalne.- jsbien
- Post #5
-