Recent Content by Pablor

  1. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Tak właśnie dostałem się do danych . Dostęp do np. zdjęć , muzyki , plików tekstowych , itp.. Brakuje mi dostępu do filmów które miałem zapisane w jednym z folderów . Oraz danych przeniesionych ostatnio z pen drive , różne typy plików . Nie wiem czy należy coś odznaczyć ? Sortowałem po dacie...
  2. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Tak są to dwa dyski po 3 TB.
  3. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Tak jak pisałem wcześniej nie jestem informatykiem tylko się uczę w tej dziedzinie . Pozostaje mi podziwiać tylko waszą wiedzę i zaangażowanie . Tak połączyłem dyski z kompem i zestawiłem wirtualnego RAIDa . Przynajmniej tak mi się wydaje .
  4. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Mówię tu raczej o voluminach . Dyski podpięte do komputera pracującego cały czas . Przerwałem skanowanie i oto PrtScr: Po próbie otwarcia danych:
  5. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Stworzone zostały cztery partycje systemowe . Dane z dwóch partycji raczej w 100% odzyskałem ale danych z dwóch innych nie widzę . Przeszukałem każdy folder . Odłączyłem dyski od kompa i wpiąłem ponownie teraz jest widoczna jedna partycja wielkości 16 TB. To są dwa dyski po 3 TB w Raid 1. Czy...
  6. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220

    Załatwiłem dwa adaptery do połączenia dysków z komputerem , zainstalowałem r-studio i .... część danych odzyskałem . Bardzo dziękuję za pomoc . Na TS-220 dane były umieszczone w czterech partycjach , nie mogę znaleźć danych jeszcze z dwóch partycji . Dla mnie to i tak wielki sukces ,że...
  7. Pablor

    Pomoc Brak dostępu do serwera TS-220