-
Sprzedam TS-H686 Hero
Witajcie sprzedam ts-h686 cena okazyjna 4800 zł nie wystawiam fv, sprzęt użytkowany przez około 2 miesiąc czasu. Sprzęt w 100% sprawny jeszcze na gwarancji, sprzedaje bez dysków.- tulis
- Temat
- sprzedam
- Odpowiedzi: 0
- Forum: Giełda: Sprzedam / Kupię (Używane i Nowe)
-
Dyskusja intalacja windows 10 pro - a hasło do VNC
Zatrzymaj maszynę USTAWIENIA / OBSŁUGA KONSOLI - nadaj jeszcze raz hasło, wystartuj maszynę i już- tulis
- Post #4
- Forum: Wirtualizacja: Virtualization Station i zewn.
-
Witajcie po dłuższej przerwie
Witam Posiadam ts-h686 obudowe rozszerzająca 4 kanałową Urządzenia sieciowe Mikrotik, masz problemy z wymienionymi sprzętami pisz pomogę- tulis
- Temat
- Odpowiedzi: 1
- Forum: Witaj nieznajomy!
-
Rozbudowa RAM dla qnap ts-h686
Jak w temacie ktoś pomoże w doborze pamięci ram dla QNAP TS-H686 nie za mliony czy pamięć poniżej będzie współgrała z Qnapem np: Kingston 16GB DDR4-2666MHz ECC Modul. Nie mam doświadczenia z doborem RAM parametry wydają się ok, czy wystarczy jak będzie ECC i predkość odpowiednia, czy na coś...- tulis
- Temat
- qnap ram rozbudowa
- Forum: Przed zakupem... (Porady i dylematy)
-
Kupię Qnap ts-h886
nie aktualne kupiony- tulis
- Post #5
-
Kupię Qnap ts-h886
Ma słabsze parametry mniej kieszeni mniej ramu, myślę że tylko cena mogła by mnie skusić. Proszę coś zaproponować i czy fv jest na to- tulis
- Post #3
-
Kupię Qnap ts-h886
Jak w temacie może jest ktoś chce się pozbyć ja chętnie odkupię Pozdrawiam- tulis
- Temat
- qnap
- Odpowiedzi: 4
-
Dyskusja Najlepsza konfiguracja
Potrzebuje mieć w lokalizacji działający komputer, nie zainstaluje inserta, narzędzia do obsługi firmy a nie chcę kupować osobno qnapa i komputer, Jest mi po prostu wygodniej mieć wszystko na maszynie a nie każdą usługę na inny dockerze i jeszcze dodatkowy komputer do obsługi tego wszystkiego co...- tulis
- Post #12
- Forum: Podstawowe ustawienia i inicjalizacja systemu
-