Recent Content by tulis

  1. tulis

    Sprzedam TS-H686 Hero

    Witajcie sprzedam ts-h686 cena okazyjna 4800 zł nie wystawiam fv, sprzęt użytkowany przez około 2 miesiąc czasu. Sprzęt w 100% sprawny jeszcze na gwarancji, sprzedaje bez dysków.
  2. tulis

    Pomoc intalacja windows 10 pro - a hasło do VNC

    Zatrzymaj maszynę USTAWIENIA / OBSŁUGA KONSOLI - nadaj jeszcze raz hasło, wystartuj maszynę i już
  3. tulis

    Witajcie po dłuższej przerwie

    Witam Posiadam ts-h686 obudowe rozszerzająca 4 kanałową Urządzenia sieciowe Mikrotik, masz problemy z wymienionymi sprzętami pisz pomogę
  4. tulis

    Rozbudowa RAM dla qnap ts-h686

    Jak w temacie ktoś pomoże w doborze pamięci ram dla QNAP TS-H686 nie za mliony czy pamięć poniżej będzie współgrała z Qnapem np: Kingston 16GB DDR4-2666MHz ECC Modul. Nie mam doświadczenia z doborem RAM parametry wydają się ok, czy wystarczy jak będzie ECC i predkość odpowiednia, czy na coś...
  5. tulis

    Kupię Qnap ts-h886

    nie aktualne kupiony
  6. tulis

    Kupię Qnap ts-h886

    Ma słabsze parametry mniej kieszeni mniej ramu, myślę że tylko cena mogła by mnie skusić. Proszę coś zaproponować i czy fv jest na to
  7. tulis

    Kupię Qnap ts-h886

    Jak w temacie może jest ktoś chce się pozbyć ja chętnie odkupię Pozdrawiam
  8. tulis

    Pomoc Najlepsza konfiguracja

    Potrzebuje mieć w lokalizacji działający komputer, nie zainstaluje inserta, narzędzia do obsługi firmy a nie chcę kupować osobno qnapa i komputer, Jest mi po prostu wygodniej mieć wszystko na maszynie a nie każdą usługę na inny dockerze i jeszcze dodatkowy komputer do obsługi tego wszystkiego co...
  9. tulis

    Pomoc Najlepsza konfiguracja

    Docker niestety ma swoje ograniczenia a ja raczej potrzebuje maszyny wirtualnej w danej lokalizacji
  10. tulis

    Pomoc Najlepsza konfiguracja

    tak bardziej mi chodzi o sql, programy ksiegowe
  11. tulis

    Pomoc Najlepsza konfiguracja