Recent Content by vnu007dl

1. V

Pomoc Nie mogę się połączyć z Qnapem przez apkę Qfile

Czyli wracając do mojego problemu zostaje tylko vpn tak? a jak to skonfigurować? Jest może na forum jakis tutorial? vpna trzeba instalować na qnapmie? wybaczcie, ale nie znam się na tych zagadnieniach. ewentualnie gdzie mógłbym otym poczytać, albo jakich słów kluczowych użyć aby to znaleźć...
  2. V

@Butler Także przeszedłem na Play i także straciłem dostęp do Qfile oraz Qmanager z urządzenia mobilnego. Zmieniłem sposób logowania na myQNAPcloud Link v2 - Relay i od tej pory już logowanie poza domem nie stanowi problemu. Możesz wyjaśnić jak to zrobiłeś? W aptece qfile nie mam takiej opcji...
  3. V

Aha no ok rozumiem. Ale dlaczego mogę się dostać do moich plików przez weba, ale nie można przez apke? Tego nie rozumiem
  4. V

Hmm może się narażę na śmieszność, ale no nie rozumiem.No to jaki ja mam problem? Myślałem że opcją myddns jest właśnie po to aby ominąć problem stałego IP? Pozatym jakoś to nie przeszkad,a w tym że mogę się przez przeglądarkę zalogować na myqnapcloud z innej sieci i dziala, więc czemu nie...
  5. V

A jakas hmm darmowa usługa my ddns by rozwiązała problem? Czy to nic nie da? Ewentualnie jakas inna apka na tel która by umiala się połączyć z qnapem?
  6. V

Hmm czy aby napewno? Poprzednio miałem lte na kartę od Playa też. O ile mi wiadomo to na lte też nie ma publicznego IP a działało. Poza tym hmm myślę że dość dużo osób jak nie większość na zmienny IP i co nie na na to metody że się dostać do qnapa?
  7. V

Co do trzech okrętów IP z routera to mam....10.3.118 Czyli to znaczy że mam stały adres? A link to laskosz.myqnapcloud.com
  8. V

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale usługa upnp działa i na routerze faktycznie jest to ustawione Nie rozumiem dlaczego usługa myqnapcloud działa bo mogę się przez stronę zalogować na qnapa, no ale apka qfile się nie potrafi zalogować.
  9. V