Recent Content by Wujor

  1. Wujor

    Pomoc Wolne pobieranie udostępnionych plików TS-251+

    Cześć wszystkim, na wstępie chciałem zaznaczyć że nie znam się aż tak bardzo na serwerach i prosiłbym o pomoc. Mam problem z udostępnionymi plikami ze swojego serwera dla innej osoby. Mianowicie chodzi o to że po udostępnieniu plik ściąga się z szybkością 310kB/s .. Internet mam z Vectry 600...
  2. Wujor

    Pomoc Jaka kamera 360* do qnap ts-251+?

    Cześć wszystkim ostatnio zacząłem się zastanawiać jaką by tu kamerę 360 stopni kupić pod swojego qnapa. Dokładniej chodzi o to żebym mógł widzieć co się dzieje przez kamerę np na telefonie czy komputerze i żeby np rejestrowało wszystko cały czas i zapętlało. Aktualnie posiadam xiaomi mi Home...
  3. Wujor

    Pomoc Problem z obsługą QBittorrent z poziomu telefonu w sieci lan i poza nią.

    ok działa. w miejscu host połączenie wpisałem ip qnap a w zaawansowanych port. dzięki za pomoc.
  4. Wujor

    Pomoc Problem z obsługą QBittorrent z poziomu telefonu w sieci lan i poza nią.

    publicznego ip nie mam chciałem po sieci lan się połączyć. Do ip który wpisałem w qbcontroller dopisałem port w jakim otwieram normalnie w przeglądarce na komputerze ale to też nie pomogło
  5. Wujor

    Pomoc Problem z obsługą QBittorrent z poziomu telefonu w sieci lan i poza nią.

    Cześć wszystkim, mam problem odnośnie obsługi qbittorrent z poziomu telefonu. Mianowicie chodzi mi o to że zainstalowałem na swoim qnap aplikację qbittorrent i z poziomu komputera w sieci lan nie mam problemu bo przekierowuje mnie na stronę gdzie mogę zarządzać programem. Ale jeśli chodzi o...
  6. Wujor

    Pomoc Znacie program do konwertowania filmów z poziomu QNAP'a ?