1. Moyrez

Dyskusja KODI 18.4 problem z zamrażaniem po zatrzymaniu odtwarzania

Dzień dobry, Od pewnego czasu borykam się z dość uciążliwą przypadłością na jaką cierpi moje KODI w wersji 18.4. Po inicjacji systemu od zera i formacie dysków, zainstalowałem system w wersji 4.4.1 wraz z HD Station 4.0.3 a do tego wspomniane już KODI 18.4. Wszystko działała w miarę stabilnie do...
  2. Moyrez

Witam Wszystkich :)

Zaległe przywitanie :) Noworoczne pozdrowienia dla Wszystkich!
  3. Moyrez

Dyskusja Przesiadka z TS-269L na HS-251

Panowie, przesiadam się z TS-269L (4.1.1) na HS-251. Dyski zostawiam te same (2xWD Red 3T w trybie RAID1). Wielka prośba o pomoc jak się bezpiecznie przesiąść bez utraty danych. W temacie jestem sporym laikiem i nie chciałbym czegoś namieszać bo z autopsji wiem, że potem się takie rzeczy bardzo...
  4. Moyrez

Dyskusja Aktualizacja HD Station

Na moim TS-269L z QTS 4.1 zaczął pojawiać się komunikat, że jest dostępna aktualizacja w HD Station (obecna zainstalowana wersja to 1.0.8). Problem w tym, że wszystkie komponenty są w najnowszej dostępnej wersji - dla pewności usunąłem całe HD Station i zainstalowałem od nowa. Po tym zabiegu...
  5. Moyrez

Pomoc Błąd przy rozpakowywaniu w Transmission

Mam pewien problem z wtyczką rozpakowującą w Transmission, a mianowicie po ściągnięciu w całości pliku, wtyczka załącza się tworząc katalog docelowy (w katalogu, gdzie znajduje się spakowany plik), ale niestety dalej wyrzuca błąd - w logach wygląda ona tak:
  6. Moyrez

Dyskusja Pomyłkowa instalacja AfpTmFix

Przez przypadek próbowałem zainstalować poprawkę pod inną wersję sprzętu i teraz po każdym restarcie wywala mi taki komunikat "AfpTmFix 1.1.0 installation failed. Not for this model" Można to jakoś na stałe wyczyścić?
  7. Moyrez

Dyskusja Limit pobierania w Transmission