-
Dyskusja KODI 18.4 problem z zamrażaniem po zatrzymaniu odtwarzania
Dzień dobry, Od pewnego czasu borykam się z dość uciążliwą przypadłością na jaką cierpi moje KODI w wersji 18.4. Po inicjacji systemu od zera i formacie dysków, zainstalowałem system w wersji 4.4.1 wraz z HD Station 4.0.3 a do tego wspomniane już KODI 18.4. Wszystko działała w miarę stabilnie do...- Moyrez
- Temat
- hd station kodi problem
- Odpowiedzi: 3
- Forum: HD Station, Kodi i wyjście HDMI
-
Witam Wszystkich :)
Zaległe przywitanie :) Noworoczne pozdrowienia dla Wszystkich!- Moyrez
- Temat
- Odpowiedzi: 2
- Forum: Witaj nieznajomy!
-
Dyskusja Przesiadka z TS-269L na HS-251
Panowie, przesiadam się z TS-269L (4.1.1) na HS-251. Dyski zostawiam te same (2xWD Red 3T w trybie RAID1). Wielka prośba o pomoc jak się bezpiecznie przesiąść bez utraty danych. W temacie jestem sporym laikiem i nie chciałbym czegoś namieszać bo z autopsji wiem, że potem się takie rzeczy bardzo...- Moyrez
- Temat
- hs-251 ts-269l
- Odpowiedzi: 11
- Forum: RAID, woluminy, system plików, ZFS i cache
-
Dyskusja Aktualizacja HD Station
Na moim TS-269L z QTS 4.1 zaczął pojawiać się komunikat, że jest dostępna aktualizacja w HD Station (obecna zainstalowana wersja to 1.0.8). Problem w tym, że wszystkie komponenty są w najnowszej dostępnej wersji - dla pewności usunąłem całe HD Station i zainstalowałem od nowa. Po tym zabiegu...- Moyrez
- Temat
- ts-269l
- Odpowiedzi: 36
- Forum: HD Station, Kodi i wyjście HDMI
-
Pomoc Błąd przy rozpakowywaniu w Transmission
Mam pewien problem z wtyczką rozpakowującą w Transmission, a mianowicie po ściągnięciu w całości pliku, wtyczka załącza się tworząc katalog docelowy (w katalogu, gdzie znajduje się spakowany plik), ale niestety dalej wyrzuca błąd - w logach wygląda ona tak:- Moyrez
- Temat
- download station
- Odpowiedzi: 10
- Forum: Download Station i klienci P2P
-
Dyskusja Pomyłkowa instalacja AfpTmFix