-
N
Qnap 230 do Plex
Huawei HG8245Q2 Już zgłosiłem ze mam błędny login lub hasło- Noxi
- Post #34
- Forum: Serwery multimediów (Plex, Jellyfin, Emby, DLNA)
-
N
Qnap 230 do Plex
Gdzieś ty się uchował dobry człowieku ? Pierwszy admin który nie banicję za takie pytania. Dzięki. Nie mogę się zalogować do routera. Błędne hasło :(- Noxi
- Post #32
-
N
Qnap 230 do Plex
Czekamy na to ze muszę się doszkolić jak to mam zrobić Jestem zielony w temacie- Noxi
- Post #30
-
N
Qnap 230 do Plex
Internet. mojefibo.pl Za stałe IP licza sobie 20zl miesięcznie. Wysłałem zapytanie czy to IP jest publiczne czy prywatne. W odpowiedzi dostałem wiadomość ogólne publiczne IP.- Noxi
- Post #26
-
N
Qnap 230 do Plex
Czyli co muszę zrobić.? sory może głupie pytanie ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. myślałem ze kupuje serwer stawiam i działa- Noxi
- Post #23
-
N
Qnap 230 do Plex
Ściągnąłem. Jak byś udostępnił biblioteki to bym porównał Chciałem się jeszcze dopytać czy do tego wszystkiego potrzebuje stałe IP?- Noxi
- Post #21
-
N
Qnap 230 do Plex
Nie w temacie. Nawet nie wiem co to takiego Ściągnąłem apke na tablet. Zaraz popatrzę co to- Noxi
- Post #19
-
N
Qnap 230 do Plex
W sesie ze każdy z nich ma wymuszone w ustawieniach odtwarzanie z oryginalna jakością. Można się do twoich bibliotek podłączyć .?- Noxi
- Post #17
-
N
Qnap 230 do Plex
3 osoby będą podłączone i każda z nich ma wyłączone obniżanie jakości PLEX. Czyli jeśli jest 1080 to taka odtwarzają.- Noxi
- Post #15
-
N
Qnap 230 do Plex
A powiedz mi ile osób jednocześnie może się połączyć przez PLEX do takiego serwera. Oczywiście ściąganie w tym czasie Off Neta mam 350/350- Noxi
- Post #13
-
N
Qnap 230 do Plex
Mam rozumieć ze brać ten ? :)- Noxi
- Post #10
-
N
Qnap 230 do Plex