Pomoc Brak dostęp do panelu administracyjnego lokalnie (a przez MyQNAPCloud - OK!)

ludwikc

Passing Basics
Beginner
11 Sierpień 2018
8
1
3
39
QNAP
Ethernet
1 GbE
Mam problem z dostępem do panelu administracyjnego QNAPa lokalnie.

Scenariusz:

Serwer:
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.01514 Build 20180402
Model serwera: QNAP TS-212

Klient:
Windows 10 (Azure AD)​

Dostęp przez https://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx.myqnapcloud.com:8080/cgi-bin/ przebiega bez problemu - mogę wykonywać wszystkie czynności administracyjne.
Dostęp przez SMB: przebiega bez problemu (dodane Windows Credentials przez Credentials Managera, bo ze względu na logowanie do AzureAD, Windows notorycznie pytał o PIN z Windows Hello zamiast właściwą nazwę i hasło użytkownika QNAPa). Dostęp Read/Write i wszystkie dostępne share'y.

Z kolei dostęp lokalny, po http://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx:8080/cgi-bin/ wyświetla mi prawidłowo panel logowania, ale po podaniu właściwego użytkownika i hasła (tych samych co powyżej), zwraca informację:

upload_2018-8-13_11-35-32.png


Macie pomysły co może być przyczyną? A najważniejsze - jak przywrócić lokalny dostęp?

--ludwikc
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. dostęp do panelu administracyjnego
  2. wNetUse
  3. brak logowania do panelu administracyjnego
  4. logowanie brak ip