Mam problem z dostępem do panelu administracyjnego QNAPa lokalnie.
Scenariusz:
Dostęp przez https://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx.myqnapcloud.com:8080/cgi-bin/ przebiega bez problemu - mogę wykonywać wszystkie czynności administracyjne.
Dostęp przez SMB: przebiega bez problemu (dodane Windows Credentials przez Credentials Managera, bo ze względu na logowanie do AzureAD, Windows notorycznie pytał o PIN z Windows Hello zamiast właściwą nazwę i hasło użytkownika QNAPa). Dostęp Read/Write i wszystkie dostępne share'y.
Z kolei dostęp lokalny, po http://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx:8080/cgi-bin/ wyświetla mi prawidłowo panel logowania, ale po podaniu właściwego użytkownika i hasła (tych samych co powyżej), zwraca informację:
Macie pomysły co może być przyczyną? A najważniejsze - jak przywrócić lokalny dostęp?
--ludwikc
Scenariusz:
Serwer:
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.01514 Build 20180402
Model serwera: QNAP TS-212
Klient:
Windows 10 (Azure AD)
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.01514 Build 20180402
Model serwera: QNAP TS-212
Klient:
Windows 10 (Azure AD)
Dostęp przez https://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx.myqnapcloud.com:8080/cgi-bin/ przebiega bez problemu - mogę wykonywać wszystkie czynności administracyjne.
Dostęp przez SMB: przebiega bez problemu (dodane Windows Credentials przez Credentials Managera, bo ze względu na logowanie do AzureAD, Windows notorycznie pytał o PIN z Windows Hello zamiast właściwą nazwę i hasło użytkownika QNAPa). Dostęp Read/Write i wszystkie dostępne share'y.
Z kolei dostęp lokalny, po http://xx-nazwa-mojego-qnapa-xx:8080/cgi-bin/ wyświetla mi prawidłowo panel logowania, ale po podaniu właściwego użytkownika i hasła (tych samych co powyżej), zwraca informację:
Macie pomysły co może być przyczyną? A najważniejsze - jak przywrócić lokalny dostęp?
--ludwikc