Witajcie, temat wątku zacząłem od Brat bliźniak, ponieważ mój problem dotyczy urządzenia Fujitsu Celvin NAS Q805 który jest bliźniaczym urządzeniem QNAP TS 453 Pro, lecz niestety wsparcie Fujitsu nie istnieje.
Problem z urządzeniem polega na ciągłym wyświetlaniu SYSTEM BOOTING, urządzenie nie wyświetla żadnego obrazu przez HDMI.
Po uruchomieniu z dyskami, lub bez dysków nie ma również sygnału dźwiękowego.
Urządzenie nie jest widoczne w sieci, aplikacja Qfinder również nie znajduje urządzenia.
Czy jesteście w stanie doradzić co zrobić, lub chociaż polecić jakiś sprawdzony serwis QNAP w Polsce?
Problem z urządzeniem polega na ciągłym wyświetlaniu SYSTEM BOOTING, urządzenie nie wyświetla żadnego obrazu przez HDMI.
Po uruchomieniu z dyskami, lub bez dysków nie ma również sygnału dźwiękowego.
Urządzenie nie jest widoczne w sieci, aplikacja Qfinder również nie znajduje urządzenia.
Czy jesteście w stanie doradzić co zrobić, lub chociaż polecić jakiś sprawdzony serwis QNAP w Polsce?