Udzielamy pomocy container station - błąd no JSON object

Discussion in 'Inne' started by tomtotom, Jan 15, 2020.

Loading...
  1. tomtotom
    Offline

    tomtotom Passing Basics Beginner

    Joined:
    Jan 15, 2020
    Messages:
    2
    Local Time:
    11:29 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    null
    null null
    Dzień dobry,
    potrzebuję pomocy. Posiadam QNAP TS-351, 3 dyski w RAID-5. Ostatnio jeden 'padł'. Nie było z tym problemu - 'na gorąco' go wyjąłem, wsadziłem nowy, macierz się odbudowała. Następnie przeprowadziłem aktualizację oprogramowania, co wymagało oczywiście restartu.
    Po tych operacjach nie chce mi wystartować jeden z kontenerów (MSSQL) - najważniejszy dla mnie. Pojawia się taki komunikat:

    upload_2020-1-15_10-52-46.

    po kliknięciu na kontener:

    upload_2020-1-15_11-8-11.

    Gdy próbuję wejść w ustawienia, otrzymuje w nieskończoność taki obrazek:

    upload_2020-1-15_11-9-35.


    Bardzo proszę o pomoc. Jestem gotów zapłacić żeby odzyskać bazę...
    Nie wiem czy problem wystąpił na skutek zepsucia się dyski, czy w wyniku aktualizacji softu - odstawiam soft.
    Z góry dziękuje za pomoc.

    poniżej jeszcze screen z danymi sprzętu:


    upload_2020-1-15_10-54-11.
     
  2. Silas Mariusz
    Offline

    Silas Mariusz SysOp Administrator

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    8,834
    Local Time:
    11:29 AM
    Ratings:
    +1,847 / 39 / -9
    Followers:
    38
    QNAP:
    TS-x77
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x77 1 GbE
    Zacznij od tego, żeby wyczyścić cache przeglądarki po aktualizacji oprogramowania.
    Po drugie jest jakas aktualizacja Container Station?
     
  3. tomtotom
    Offline

    tomtotom Passing Basics Beginner

    Joined:
    Jan 15, 2020
    Messages:
    2
    Local Time:
    11:29 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    null
    null null
    Chace wyczyszczony, na każdej przeglądarce mam identyczny komunikat,
    była dostępna aktualizacja Container Station, wykonałem ją - nic to nie dało :-(
     
  4. Silas Mariusz
    Offline

    Silas Mariusz SysOp Administrator

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    8,834
    Local Time:
    11:29 AM
    Ratings:
    +1,847 / 39 / -9
    Followers:
    38
    QNAP:
    TS-x77
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x77 1 GbE
    I zobacz czy pliki .json nie są uszkodzone w /share/CACHEDEV?_DATA/Container/container-station-data/lib/docker/containers
    --- Połączono posty, Jan 15, 2020, Data oryginalnego postu: Jan 15, 2020 ---
    Problemem okazaly się uszkodzone pliki .json kontenera. Te udało się zreplikować jednak obraz kontenera wyglada na uszkodzony i nie podnosi się. User ma włączoną funkcje migawek i miał przywrócić caly zasób sieciowy Container z kilku dni wczesniej. Czekamy na rezultaty...
     
  5. Kingu
    Offline

    Kingu System Engineer Q Specialist

    Joined:
    Nov 19, 2015
    Messages:
    114
    Local Time:
    11:29 AM
    Ratings:
    +21 / 1 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x53A
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x53A 1 GbE
    Współczuję, jednocześnie polecam nauczyć się i korzystać z docker-compose.
    W takim przypadku kopia folderu z danymi i postawienie nowego kontenera zajęłoby chwilkę, a od razu wiadomo czy poleciały dane czy kontener.