Pomoc container station - błąd no JSON object

tomtotom

Nowy użytkownik
Noobie
15 Styczeń 2020
5
0
1
43
QNAP
null
Ethernet
null
Dzień dobry,
potrzebuję pomocy. Posiadam QNAP TS-351, 3 dyski w RAID-5. Ostatnio jeden 'padł'. Nie było z tym problemu - 'na gorąco' go wyjąłem, wsadziłem nowy, macierz się odbudowała. Następnie przeprowadziłem aktualizację oprogramowania, co wymagało oczywiście restartu.
Po tych operacjach nie chce mi wystartować jeden z kontenerów (MSSQL) - najważniejszy dla mnie. Pojawia się taki komunikat:

upload_2020-1-15_10-52-46.png


po kliknięciu na kontener:

upload_2020-1-15_11-8-11.png


Gdy próbuję wejść w ustawienia, otrzymuje w nieskończoność taki obrazek:

upload_2020-1-15_11-9-35.png



Bardzo proszę o pomoc. Jestem gotów zapłacić żeby odzyskać bazę...
Nie wiem czy problem wystąpił na skutek zepsucia się dyski, czy w wyniku aktualizacji softu - odstawiam soft.
Z góry dziękuje za pomoc.

poniżej jeszcze screen z danymi sprzętu:


upload_2020-1-15_10-54-11.png
 
I zobacz czy pliki .json nie są uszkodzone w /share/CACHEDEV?_DATA/Container/container-station-data/lib/docker/containers
Problemem okazaly się uszkodzone pliki .json kontenera. Te udało się zreplikować jednak obraz kontenera wyglada na uszkodzony i nie podnosi się. User ma włączoną funkcje migawek i miał przywrócić caly zasób sieciowy Container z kilku dni wczesniej. Czekamy na rezultaty...
 
Współczuję, jednocześnie polecam nauczyć się i korzystać z docker-compose.
W takim przypadku kopia folderu z danymi i postawienie nowego kontenera zajęłoby chwilkę, a od razu wiadomo czy poleciały dane czy kontener.