QNAP TS-251+ 8GB - 2 lata usługa myQNAPcloud działała ok jednak po wymianie routera przez NETIĘ na Alcatel Lucent i-240G-P w usłudze myQNAPcloud przy "Łączności przez Internet" ("Net Connectivity") jest czerwony "x" tzn. że nie działa przez co nie mogę udostępniać plików w chmurze.
Router NETII jest podłączony do mojego głównego routera TP LINK ARCHER C5400, w którym pomimo włączonej usługi UPnP jest błąd w zakładce "Automatyczna konfiguracja routera" (okno myQNAPcloud) przy usłudze "Serwer WWW" wyświetla się na czerwono "Błąd" przy "Port NAS" nr 80 oraz "Port zewnętrzny" nr 80 dla protokołu TCP.
Oczywiście skorzystałem z opcji "Zastosuj w routerze" ale na liście UPnP z portami mojego routera TP-LINK nie widać protokołu 80.
Nie wiem czy ma to znaczenie ale tryb pracy w moim routerze jest ustawiony na "Router" a nie na "Punkt dostępowy" natomiast typ połączenia z internetem to "PPPoE" (adres IP i DNS jest jako "Pobierz automatycznie od dostawcy usług" ).
Będę wdzięczny za pomoc jak rozwiązać ten problem.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.2.1630 (2021/04/06)
Model serwera: QNAP TS-251+ 8GB
Router NETII jest podłączony do mojego głównego routera TP LINK ARCHER C5400, w którym pomimo włączonej usługi UPnP jest błąd w zakładce "Automatyczna konfiguracja routera" (okno myQNAPcloud) przy usłudze "Serwer WWW" wyświetla się na czerwono "Błąd" przy "Port NAS" nr 80 oraz "Port zewnętrzny" nr 80 dla protokołu TCP.
Oczywiście skorzystałem z opcji "Zastosuj w routerze" ale na liście UPnP z portami mojego routera TP-LINK nie widać protokołu 80.
Nie wiem czy ma to znaczenie ale tryb pracy w moim routerze jest ustawiony na "Router" a nie na "Punkt dostępowy" natomiast typ połączenia z internetem to "PPPoE" (adres IP i DNS jest jako "Pobierz automatycznie od dostawcy usług" ).
Będę wdzięczny za pomoc jak rozwiązać ten problem.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.2.1630 (2021/04/06)
Model serwera: QNAP TS-251+ 8GB