Help NetBak PC Agent - Nie można zainicjować spisu.

lahcim

Nowy użytkownik
Noobie
Jan 6, 2017
3
0
1
46
Wrocław
QNAP
TS-x53
Ethernet
1 GbE
Mam problem z NetBak PC Agent - po odnalezieniu serwera i zalogowaniu, chwilę pracuje i kończy komunikatem "Nie można zainicjować spisu. Zapora komputera może blokować porty TCP 11172 i 11173."
Porty odblokowane w Zapora Windows Defender.
Co mogę z tym zrobić aby działało?
 

Attachments

  • Qnap porty.jpg
    Qnap porty.jpg
    59 KB · Views: 114
  • Qnap tworzenie.jpg
    Qnap tworzenie.jpg
    65.3 KB · Views: 116
Dodałem porty 11172 ni 111173 ale nie pomogło. Bez zmian.
Post automatically merged:

a na NASie nie masz qFirewalla? jak tam - tam też odblokuj te porty.
Pojawia się jeszcze coś takiego w powiadomieniach ... Error code: -879
 

Attachments

  • Qnap QuFirewall.jpg
    Qnap QuFirewall.jpg
    74.2 KB · Views: 103
  • Qnap QuFirewall komunikat.jpg
    Qnap QuFirewall komunikat.jpg
    23.2 KB · Views: 95
Taki przypadek miałem ostatnio przy utracie przy sytuacji Pomoc - Odzyskanie danych TS-02 . Powtórne zainstalowanie NetBack PC Agent oraz wyłaczenie i po pewnym czasie włączenie Hyper Data Protector w NAS poprawiło sytuację
 
Wg mnie spieprzyli coś w najnowszej wersji klienta 1.2 albo w NAS 5.2.2. Mam to samo, kiedy wcześniej (3-4 dni temu) działało. Po upgrade same błędy :/
Post automatically merged:

Wg mnie spieprzyli coś w najnowszej wersji klienta 1.2 albo w NAS 5.2.2. Mam to samo, kiedy wcześniej (3-4 dni temu) działało. Po upgrade same błędy :/
a dokładnie podczas próby tworzenia zadania, co bym nie robił, ten sam komunikat:

1733847539887.png
 
Dopadło też i mnie. brak możliwości stosu. Pusta lista zadań w poprzedniej wersji NetBack PC Agent. Sygnalizacja nowej wersji 1,2. Zainstalowana. Dalej kłopoty. Zauważyłem iż plan wskazywany inny niż plan niż na serwerze
 
Po zainstalowaniu wersji z linku powyżej, wszystko wróciło na normy
 
  • Like
Reactions: sebkow
Potwierdzam, u mnie również jest teraz ok po zainstalowaniu wersji 1.2.1.
Obserwuję jeszcze u siebie problem związany z korzystaniem z adaptera usb-c -> ethernet 2.5G (Ugreen). Podczas wykonywania backupu w różnych momentach potrafi się zawiesić transmisja w NetBacku i kręci, kręci, kręci. Niby wykonuje backup, ale żadne pakiety nie lecą do Qnapa. Łączność ze światem jest normalna, tylko NetBack coś fisijuje. Na wbudowanym porcie etherent 1G nie ma tego problemu, tylko wiadomo - wolniej to leci. Spotkał się ktoś z taką przypadłością?
Post automatically merged:

Jeszcze jedno spostrzeżenie po zainstalowaniu wersji 1.2.1 - żeby utworzyć dysk rozruchowy USB trzeba fizycznie podłączyć pendrive. Poprzednio można było wygenerować obraz .iso, co wg mnie było lepszym rozwiązaniem. Mogli by zrobić opcję do wyboru chociaż :/
 
W zeszłym tygodniu po aktualizacjach HDP i agenta byłem już na etapie egzorcyzmów i stawiania NAS od zera. Ucierpiała tylko wątroba.
Coś mnie dziś tknęło i znalazłem agenta w wersji QNAPNetBakPCAgent-1.2.1.629.exe. Potem ten wątek.
Cud UrwałNać !!! Działa!!!

Liczę, że teraz agent nie będzie tracił poświadczeń (zgodnie z rel notest). Jeżeli tak, można będzie myśleć o instalacji na stacjach użytkowników.

Spostrzeżenia z etapu walki ze skopaną wersją agenta.
Odinstalowanie apki w WIN nie usuwało serwisu "Bareos File Backup Service'
Gdzieś na dysku/rejestrach pozostaje konfiguracja agenta (appdata była czyszczona ręcznie; rejestr nie)
Prawdopodobnie dla tego, że instalowany jest powershell a nie msi
 

Users search this thread by keywords

  1. netbak
  2. NetBak PC Agent
  3. hyper data
  4. sms
  5. nie można zainicjować spisu. zapora komputera może blokować porty TCP 11172 i 11173.
  6. veeam
  7. netback
  8. hyper data protector