Pomoc Nie mogę połączyć się z moim Qnapem w sieci lokalnej

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

dj.johan

Passing Basics
Beginner
16 Styczeń 2016
15
1
3
35
QNAP
TVS-871
Ethernet
1 GbE
Witam. Od wczoraj walczę z moim Qnapem. Nie mogę zalogować się do niego przez przeglądarkę w sieci lokalnej. Serwer ma stały IP. Próbowałem z innym routerem i to samo. Qfinder go wykrywa ale nie może się z nim połączyć. Aplikacje mobilne działają prawidłowo. Przez qnapcloud mogę też normalnie się na niego zalogować. Mam również Transmission zainstalowanego i do niego się nie mogę dostać z wewnętrznej sieci jak i z zewnątrz. Wygląda mi to na jakąś usterkę serwera www. ale nie znam się na tyle dobrze żeby to jednoznacznie stwierdzić. Robiłem mu reset z przycisku na obudowie. Pomogło na jakieś 15 minut po czym znowu nie miałem do niego dostępu. Aha, jak wpisuje adres IP serwera w przeglądarce to pojawia się niebieskie tło po czym po jakimś czasie myślenia wyskakuje błąd wczytywania strony. Gdy podłącze się lapkiem bezpośrednio pod drugi port Qnapa to mogę się zalogować ale przesył danych jest dożo wolniejszy - nie ma znaczenia pod który port się podepnę, obydwa działają identycznie. Jak go pinguje w konsoli to 100% strat. Próbowałem na dwóch laptopach telefonie i tablecie i na wszystkich urządzeniach sprawa ma się identycznie. Przez koronawirusa nie było mnie w pl od 8 miesięcy wiec nie mogę dokładnie powiedzieć od kiedy się tak dzieje ale wydaje mi się ze już dłuższy czas bo kiedyś chciałem się zalogować po IP z Niemiec i nie mogłem. Udało mi się tylko przez qnapcloud. Co do Transmission to działało wszystko do wczoraj no a wczoraj przestało. Transmission połączenie z trackerem ma bo widzę sedowane pozycje ale nie mogę się do niego dostać po www. Dziwi mnie że po resecie na obudowie mam do niego przez chwile dostęp. a łącząc go bezposrednio kablem z lapkiem zawsze.
Proszę o jakieś podpowiedzi bo mi się już pomysły wyczerpały.