Pomoc Niepełna synchronizacja - komunikat Upewnij się, że QNAP Qsync Client działa...

akyszszsz

Nowy użytkownik
Noobie
1 Sierpień 2022
2
0
1
34
QNAP
TS-x31P
Ethernet
100 Mbps
Hej! Od kilku lat używam Qsynca i dziś wtopa, synchronizuję dane pomiędzy NASem, PCtem i laptopem, dotychczas bez problemów. Jestem właśnie na wyjeździe z laptopem, bez połączenia z NASem, odpalam ostatnio zsynchronizowane pliki a tu taki komunikat: Upewnij się, że QNAP Qsync Client _nazwa urządzenia (nazwa folderu) działa na Twoim komputerze, a następnie spróbuj ponownie. Pliki mają odpowiednią wielkość, ale nie chcą się uruchomić. Ostatnio updatowałem Qsynca do najnowszej wersji na PCie oraz laptopie. Czy coś można z tym zrobić? Proszę o pomoc.
 
Tak jeszcze w ramach dodatkowych informacji... te pliki, które nie chcą się otwierać mają ikonkę chmury w polu stan. Macie jakiś pomysł co mogło się stać?
 

Załączniki

  • pdf.jpg
    pdf.jpg
    19 KB · Wyświetleń: 42

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. qsync
  2. synchronizacja