FAQ Oficjalne wsparcie QNAP

Discussion in 'Podstawowe ustawienia systemowe' started by pigers, Jul 6, 2019.

Register FREE now for increased access

Already registered?

Log in or Sign up

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club's content is only available to our members. Register now to access our content and start discussing with other people in our forums. Plus you can:
  • Like interesting posts
  • Watch threads and receive frequent updates via email
  • Exchange messages with other members in private conversations
Sign up now!
 
  1. pigers
    Offline

    pigers [PowerUser] - nie wiem i nie znam się Administrator

    Joined:
    Jul 26, 2013
    Messages:
    8,609
    Location:
    Wrocław
    Local Time:
    8:21 AM
    Ratings:
    +1,282 / 33 / -15
    Followers:
    3
    QNAP:
    TS-x53
    Synology:
    huh ? I do not collect crap
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x53 1 GbE
    Jak oficjalnie założyć ticket z prośbą o pomoc do QNAPa ? 1. (Zalecana) Za pomocą wbudowanej w QNAPa aplikacji helpdesk. zaznaczyć : i .......... .... . ........... .......... ..... ... ..... ..... . ........ ................ .. ....... ...... .... ....... ...... . ...... .... ... ... .................. . ........ .... ....... . ..... ...........
     
    • Lubię to! Lubię to! x 1