witam.
problem z aktualizacją oraz dostępem do Helpdesk
Od dłuższego czasu nie grzebałem w Nas aż przyszedł czas żeby zobaczyć co tam się dzieje.
Ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu sprawdzenia aktualizacji oprogramowania wywala komunikat :
"Aktualizacja oprogramowania systemowego nie powiodła się. Proszę sprawdzić połączenie sieciowe lub dokonać aktualizacji ręcznej"
Dziwne bo Nas ma połączenie z internetem i nic kombinowałem - no może poza tym, że na routerze uruchomiłem OpenVPN.
Pomyślałem, że może coś z tym - więc wyłączyłem OVPN - ale efektu to nie dało.
Myślę - zapytam w Helpdesku- odpalam i tu komunikat " Aktualnie Helpdesk nie ma dostępu do internetu -sprawdź ustawienia sieci ponów próbę.
No i poległem.
Możecie mi proszę jakoś wytłumaczyć ? Dzięki.
HS 251,4.3.4.0695
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.0695
Model serwera: QNAP HS 251
problem z aktualizacją oraz dostępem do Helpdesk
Od dłuższego czasu nie grzebałem w Nas aż przyszedł czas żeby zobaczyć co tam się dzieje.
Ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu sprawdzenia aktualizacji oprogramowania wywala komunikat :
"Aktualizacja oprogramowania systemowego nie powiodła się. Proszę sprawdzić połączenie sieciowe lub dokonać aktualizacji ręcznej"
Dziwne bo Nas ma połączenie z internetem i nic kombinowałem - no może poza tym, że na routerze uruchomiłem OpenVPN.
Pomyślałem, że może coś z tym - więc wyłączyłem OVPN - ale efektu to nie dało.
Myślę - zapytam w Helpdesku- odpalam i tu komunikat " Aktualnie Helpdesk nie ma dostępu do internetu -sprawdź ustawienia sieci ponów próbę.
No i poległem.
Możecie mi proszę jakoś wytłumaczyć ? Dzięki.
HS 251,4.3.4.0695
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.0695
Model serwera: QNAP HS 251