Pomoc Problem z logami połączeń systemowych.

misiec

Nowy użytkownik
Noobie
12 Luty 2013
3
0
1
Kraków
QNAP
Ethernet
40 GbE
Witam serdecznie.

Mój problem objawia się tym, że po kliknięciu na zakładkę logi połączeń systemowych nic się nie pojawia, na dole widać że ładuje. Czasem jak zmienię ilość logów na stronie na 10 to po chwili wyświetla się lista ale nie zawsze. Logi mogę zapisać i odczytać bez problemu w formacie csv.

Informacje o sprzęcie :

Qnap ts212, Qts 4

Problem pojawił się po upgrade QTS 3 na QTS 4


Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam Michał.
 
Hey

Chyba miałem podobny problem. Nie wiem co było tego przyczyną, czy parsowanie tabel przez javascript, czy sam ich odczyt z lokalnego sqlite.
Dla pewności wykonaj następujące.
  • Wyłącz logowanie
  • Wyczyść logi połączeń
  • Włącz logowanie
  • Wyczyść cache przeglądarki
Tak czy inaczej logi zaczęły po chwili działać poprawnie bez żadnej ingerencji.

Pozdrówki
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Dziękuje z odpowiedz.
Zrobiłem jak radziłeś i bez zmian, dalej nie działa.
Uzupełniając wcześniejszą wypowiedz, muszę dodać że problem pojawiał się przede wszystkim w momencie przeglądania logów przez Open VPNa, ale przy połączeniu z sieci lokalnej też nie było dobrze (mogłem przeglądnąć jedynie pierwsze 75 wpisów).

Dziękuje i pozdrawiam

PS.Wgranie jeszcze raz firmware 4.0.2 nie pomogło.
 
Ostatnio edytowane:
U mnie z logami połączeń problem też nadal występuje. I występuje on przy logowaniach zdalnych jak i lokalnych czy to przez www czy to przez aplikację QNAP obsługiwaną z telefonu. Czasami przy przełączaniu ilości widocznych logów np ze 100 na 10 pokazują się a czasem nie.

Inna sprawa jest taka że w ustawieniach możesz zaznaczyć taką opcję: "Kiedy liczba logów połączeń osiągnie 10,000 archiwizuj je i zapisuj plik w folderze:" i jak zapisze w danym momencie to nowych nie ma. Zobacz czy masz tą opcję uruchomioną.

Tak czy siak jest coś na rzeczy z dziennikiem logowań.