Pomoc Pula pamięci tylko do odczytu

talus

Nowy użytkownik
Noobie
10 Kwiecień 2022
5
0
1
42
QNAP
TS-832PX
Ethernet
1 GbE
Witam
Posiadam TS-832XU
Po aktualizacji firmwearu sprzęt nie wstał. Po wgraniu nowego posiadam pule pamięci tylko do odczytu.
Po wybraniu Akcja/sprawdź pule pamięci zawansowanie skanowania zatrzymuje się w bezruchu koło 48,3%

Posiadam 3x RAID1 w puli pamięci oraz SSD na migawki.


Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co należy zrobić dalej żeby przywrócić pliki do File Station w trybie zapisz/odczyt

Dziękuje z góry za pomoc.
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2022-04-11 13.44.03.png
    Zrzut ekranu 2022-04-11 13.44.03.png
    75,3 KB · Wyświetleń: 63
Sprawdzenie plików zostaje zatrzymane w jakimś procencie i nie ma żadnego progresu.
Przepraszam za trywialne pytanie ale che mieć pewność.
Aplikacje uruchomione można zatrzymać w App center? Żadna z nich nie jest tam uruchomiona.
 
Jak ja miałem problem to było to związane z brakiem miejsca i złą konfiguracją snapshot'ów - tzn. ja ich nie używałem ale system je widział. W końcu support pomógł.
 
Skanowanie dysków nie pomogło, reset i przywracanie puli również (dalej zatrzymuje się na 45,8%)
Napisałem do supportu ale cisza.
Macie jeszcze jakieś pomysły ?? Nie pamiętasz co przestawiali w tej konfiguracji snapshot'ów??
 
Niestety ale nie wiem co zrobili. Możesz spróbować usunąć jakieś niepotrzebne dane, u mnie to chwilowo pomogło. No i pozostaje czekać na pomoc supportu.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. pula pamięci
  2. tylko do odczytu
  3. tylko odczyt