Pomoc Rtorrent nie dziala po resecie

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

kordusson

Entry Technician
Q Associate
10 Grudzień 2012
32
6
8
ts-251c
QNAP
TS-x51
Ethernet
1 GbE
Witam,

zmieniłem ustawienia dla Samby (na 3.0) dodatkowo zainstalowalem _h5ai , zresetowalem serwer i po resecie juz Rtorrent nie chce sie zaladowac. Probowalem odinstalowac i zainstalowac ponownie (z przygodami.. bo wskaznik poziomu instalacji zatrzymuje sie gdzie w 80% (po 30 min) i tak kilka razy.

Bash:
/etc/init.d/rtorrent.sh restart
(info) rtorrent: ORIGDIR: /root
(info) rtorrent: PROGDIR: /share/50014EE2B331A20F_DATA/.qpkg/rtorrent
(info) rtorrent: RT_DOWNLOAD_SHARE: /share/Download
(info) rtorrent: 1/2 -- Executing shut down sequence
(info) rtorrent: ORIGDIR: /share/50014EE2B331A20F_DATA/.qpkg/rtorrent
(info) rtorrent: PROGDIR: /share/50014EE2B331A20F_DATA/.qpkg/rtorrent
(info) rtorrent: RT_DOWNLOAD_SHARE: /share/Download
( ) rtorrent: Port removing: UPnP --------
(info) rtorrent: Removing UPnP mapped ports...
init.d/lighttpd: PID file not found: /var/run/rtorrent-webserver.pid
(warn) rtorrent: lighttpd error occured while executing stop sequence.
init.d/rtorrent: Stopping engine program: rtorrent
init.d/rtorrent: Socket/Lock file: /share/Download/rtorrent/session/rtorrent.loc k NOT FOUND
(warn) rtorrent: rtorrent error occured while executing stop sequence.
init.d/php5-fpm: Gracefully shutting down warning, no pidfile found - ..is not r unning ?
(warn) rtorrent: php-fpm error occured while executing stop sequence.
( ) rtorrent: Port removing: NAT-PMP -----
(info) rtorrent: PortMapper: Exits with exit status (0)
(info) rtorrent: Removing link: /usr/bin/rtorrent
(info) rtorrent: Waiting for background processes to finish... (25910 )
(info) rtorrent: Background jobs done. (25910 )
(err!) rtorrent: Errors occured during stop sequence. Read system logs for detai ls.


(err!) rtorrent: Errors occured during stop sequence. Code: 1

Jakies wskazowki od czego zaczac ?
 
W swoim profilu na forum piszesz, że masz urządzenie TS-112. Na tę serie urządzeń nie ma rtorrenta.
Po drugie w regulaminie forum piszemy, który musiałeś zaakceptować pisząc pierwsze posty na forum było jak byk na czerwono:
Precyzyjnie przedstaw swoje pytanie! Opisz dokładnie środowisko: rodzaj sieci (przewodowa czy bezprzewodowa) oraz ich prędkość, model serwera, wersje firmware, system operacyjny na swoim PC i przyczynę sprawy, której ono dotyczy. Skrócisz w ten sposób czas uzyskania konkretnej odpowiedzi.
Po trzecie jaka to wersja rtorrenta?

FYI: Jeśli to ostatnia wersja rtorrenta pobrana z naszego forum na firmwarze QTS 4.2 RCx to wiem, że coś się sypie errorami.

Zrób tak... Wyłącz rtorrenta. Zrestartuj serwer. Po jego ponownym uruchomieniu spróbuj uruchomić ponownie. Pełny zestaw logów oraz raportów znajduje się w Download/rtorrent/logs oraz reports
 
Pisalem to kolo 1 w nocy i zmeczenie zrobilo swoje.
U mnie system W8, rtorrent smigal chyba z 3 miechy - pousuwalem jakies katalogi ( ale zostawilem to z Download)
Nas- to TS-251C (na forum z listy wyboru nie ma konkretnego modelu jest x51, firmware 4.1.4 z 10. wrzesnia
rtorrent z appcenter - wersja - .0.9.2-0513

Kilka razy rtorrent wylaczalem i odinstalowalem i po resecie instalowalem od nowa.

W katalogu
Download/rtorrent/logs

nie ma nic,

natomiast tego ponizej katalogu brak.

Po resecie Nasa *po wczesniejszym wylaczeniu Rtorrenta* rtorrent aplication launch is disabled - enable it first,
Natomiast - po odpaleniu rtorrenta zadnych komunikatow - a strona web nie smiga . komunikat :
Error
Page not found or the web server is currently unavailable. Please contact the website administrator for help."

Jestem skłonny dać wejscie przez TeamW jesli jest taka koniecznosc.
Na tą chwile jakieś czary mary... wróciłem z dzieckiem z kasztanów - zalogowalem sie na Nas'a - klikam App center - a tam ze Rtorrent off. Daję on i pojawia się komunikat , że aplikacja "already started" - uruchamiam i... działa. Co prawda wszystko default ... ale działa.. Potestuję i się odezwę.
 
Nie mam pojęcia w czym masz problem. Mało tego akurat ta wersja rtorrenta powinna działać prawidłowo. Chyba, że w 4.1.4 znowu jakieś zmiany.... Nie wiem.

Możemy włączyć pełny dziennik zdarzeń i zobaczmy co się dzieje...
Logi z każdego uruchomienia i pracy watchdog'a, której jeszcze chyba nie ma w wersji z której korzystasz będą zapisywane do katalogu Download\rtorrent\reports
upload_2015-10-4_16-37-17.png


Nową wersje rtorrenta pobierzesz z zasobów naszego forum.

Aby zapisywać dziennik zdarzeń musisz mieć włączoną funkcje DEBUG w programie rtorrent-QNAP. Możesz ją włączyć z poziomu panelu a następnie zrestartować aplikację rtorrent - w Twoim przypadku zrestartować serwer :)

Jak sprawdzić czy masz DEBUG włączony i gdzie go włączyć?
Zaloguj się do zarządzania usługą rtorrent-QNAP i kliknij w prawym górnym rogu przycisk Settings lub wejdź w link http://ip:6009/setup/
Na samym dole strony powinieneś widzieć przycisk "DISABLE/ENABLE DEBUG". - (nie przejmuj się jeśli go nie widzisz!)
upload_2015-10-4_16-26-5.png


DISABLE DEBUG oznacza, że DEBUGowanie obecnie jest włączone. Zachęcam do nie wyłączania trybu DEBUGowania.

UWAGA! Jeśli u Ciebie nie ma tego przycisku, tzn. że nowa instalacja rtorrenta i utworzenie przez niego struktury plików jest krótsza niż 2 tygodnia i tryb DEBUGowania jest domyślnie włączony oraz nie ma możliwości jego wyłączenia.

(FYI: Jeśli powyższe nie przyniesie wystarczających informacji będzie można przeanalizować proces uruchamiania się serwera na wyjściu HDMI lub jeśli jest, to serwisowym VGA: FAQ - Debug: Polecenia przydatne podczas diagnostyki systemu lub działających w nim usług | QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club)

Najlepiej będzie jednak abyś przygotował TeamViewera oraz program PuTTY i włączył SSH.

BTW: Za kilka tygodni powinna być dostępna nowa wersja rtorrent'a skompilowana tylko dla urządzeń x64 tj. x51 i w górę.
 
Debug mam niby wlaczony bo widnieje jak na screenie opcja disable - kontakt do mnie GG/xx, ewentualnie xx@chcesz_spam.pl - TV i putty ready . Przy czym Rtorrent teraz dziala - ale nie wiem co moze byc po restarcie.
Problem rozwiązany - pomógł @Silas Mariusz - wina firmware, aktualizacja do bety 4.2 dała pozytywny efekt.
Dzięki
 
  • Wow
Reakcje: Paweł Tołoczko
Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.