Pomoc TS-212-E cyklicznie restartuje się

wkombo

Passing Basics
Beginner
27 Luty 2014
21
0
1
49
Zwoleń
QNAP
Ethernet
100 GbE
juz jestem chybadane nie istotne firmware wgrałem 3.4.0
 
dobra tak na początek opisuj bardziej szczegółowo, rozumiem że próbujesz zrobić pierwszą konfigurację z poziomu QFindera? jak tak to jaka wersja QFindera? i czy próbowałeś przeprowadzić pierwsza konfigurację przez przeglądarkę?

PS jakim cudem masz wersję oprogramowania 3.4.0 skoro na TS-212E najniższa to 4.0.2 jak dobrze pamiętam

Dobrze pamietam QNAP Systems, Inc. - Network Attached Storage (NAS)
 
przez przeglądarkę się nie da mam brak strony, po instalacji z płyty przez komputer z resetem przy starcie wersji 3.4.0 dopiero Qfinder widzi TS ale nie można nic zrobić bo co bym nie wybrał to się nic nie dzieje nic nie wyskakuje, tylko aktualizacja zaczyna iść ale nie może skończyć bo restart ver. qfinder najnowszyna moje oko to wygląda jakby to co wgrywam nie poszło w pełni choć TS zachowuję się jak opisano w instrukcji do tej instalki aha jak podglądam na linuksie to ilość danych się nie zwiększa poleci tylko ok 20MBczy jest nowsza ver. iso na cd ?
 
Sorry ale nsa chwilę obecna nie wiem jak ci pomoc z prostej przyczyny, co nowy post to dowiaduje się czegoś nowego proponuję na początek wyedytować pierwszy post i opisać w nim (włączając w to pełne dane o konfiguracji) co robiłeś z tym sprzętem a co do tego poradnika to nie zauwazylem Twojego modelu. Na chwilę obecna obstawialbym problem z firmwarem wgranym nie od tego modelu a druga opcja jak sam pisales był problem z zasilaniem to sprawdzilbym zasilacz

Wysłane z mojego Nexus 4
 
Ostatnio edytowane:
Konfiguracja TS-212-E i 2x HDD WD10EZEX próba uruchomienia montaż dysków i pierwsze uruchomienie czerwony led- błąd jednego z dysków, wyjęcie wadliwego HDD ponowne uruchomienie- wszystko działa poprawnie. Uszkodzony dysk wysłany na serwis wymieniony na nowy. Wracam z wymienionym dyskiem do klienta aby dołożyć drugi dysk, okazuję się na miejscu że TS miga czerwona LED status i nie jest widoczny w sieci ani przez QFindera. Dowiaduję się od klienta że była awaria prądu i od tego momentu miga status. Szukam opisu błędu i natrafiam na link który podałem, myśląc że to pomoże zastosowałem się do poradnika. Po instalacji TS zaczął być widoczny przez Qfindera pika poprawnie ale nie jest widoczny przez przeglądarkę i restartuję się co ok. 5 minut. dałem pewnie dupy ale moze jest na to sposób ?
 
no dobra to ja zacznę od początku. Na początek twoich dysków nie widzę na liście kompatybilności z tym modelem i tu już zaczyna się loteria (QNAP - Compatibility list ) inna sprawa wspominałeś że dysk który był uszkodzony na skutek obtłuczenia tak więc nie wiadomo czy los tego drugiego nie był podobny. Skanowałeś go pod kątem błędów?? Może ta pierwsza awaria to był błąd dysku i uszkodzeniu uległ system QNAP-a który de facto znajduje się na dysku i zamiast zająć się sprawdzeniem przyczyny problemu rzuciłes się odrazu do reanimowania NAS-a który tak naprawde mógł być w pełni sprawny, dodatkowo firmwarem nie przeznaczonym do tego modelu.
 
Wymontuj pracujący do tej pory dysk i skopiuj swoje dane z tego dysku.
Skasuj partycje, wykonaj pełne formatowanie w PC
Nowy dysk zainicjuj i wykonaj pełne formatowanie w PC.
Po czym pobierz aktualne oprogramowanie firmware z witryny producenta.
Zamontuj przygotowane dyski, wykonaj instalacje systemu i inicjalizację hdd, programem Qfinder ze wskazaniem pobranego firmware.
Nie chcesz nowego interfejsu to nie pobieraj nic starszego niż QTS 3.8.3 ;)
Zakup UPS do serwera NAS.
Amen

;)
 
Teraz już wiem że ten firmware nie był do niego, ale co się stało to się nie odstanie. Co do dysku to jest sprawny testowany, tamten obity to klient się przyznał że upuścił. Tak czy inaczej jak pojechałem z drugim dyskiem to nie było żadnego kontaktu z TS czy to z dyskiem czy bez dysku migała led status na czerwono i koniec kropka. Co do kompatybilności- na jednym dysku TS działał prawidłowo, zostawiłem TS-a działającego na jednym dysku. Moje pytanie jest takie czy jest wersja Live Cd takiej jak użyłem nie odpowiedniej do mojego modelu ale odpowiedniej ? cały czas mam z nim kontakt ale z poziomu z wciśniętym Reset+ Powerkaktus nie mogę tak zrobić bo TS restartuję się co 5 minut to za mało czasu na aktualizację ?
 
  • Sad
Reakcje: kaktus