Pomoc TS-231 P wolumen tylko do odczytu nie można sprawdzić systemu plików

Coolbob

Passing Basics
Beginner
4 Styczeń 2022
14
1
3
55
QNAP
null
Ethernet
100 GbE
Witam. Na początek powiem, że w kwestii NAS jestem laikiem (przeciętnym użytkownikiem domowym) i obecnie mam następujący problem - podczas kopiowania pliku z PC do NAS (TS-231 P) nastąpił błąd oraz komunikat, że dysk jest w trybie tylko do odczytu. Po zalogowaniu do NAS wskazuje problem (wolumen tylko do odczytu) i rekomenduje wykonanie sprawdzenie systemu plików. Przy próbie sprawdzenia systemu plików wyświetla komunikat, że nie może odłączyć wolumenu. Nie wiem co robić :(
Dodam, że wolumen zajęty w ok. 50%.
Będę wdzięczny za pomoc...
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. tylko do odczytu
  2. sprawdzenie dysku
  3. błąd sprawdzenia
  4. Nie widzi dysku
  5. e2fsck
  6. nie można sprawdzić systemu plików
  7. uruchomienie serwera
  8. dysk tylko do odczytu
  9. odczytać dane z dysku
  10. system wielkość
  11. /dev/mapper/cachedev1