Pomoc TS-351 i pilot Logitech Harmony (via MCE IR)

jeremy5

Nowy użytkownik
Noobie
27 Wrzesień 2019
4
1
3
44
QNAP
TS-x31
Ethernet
100 Mbps
Cześć, zawitałem tutaj ponieważ stałem się właścicielem Qnap'a TS-351.
Uporałem się z Kodi, kodekami i dźwiękiem DTS, ale pozostaje walka z podpięciem pilota Logitech Harmony (wersja Smart Control z hubem).
Podpiąłęm pod USB IR MCE Microsoft - ostatnio z powodzeniem był używany ze zwykłym PC (sterowany z pilota Harmony).
Nie znam się na Linuxie, ale korzystałem z tego wątku:
How-To - Dodanie obsługi zewnętrznego odbiornika IR (MCE) w XBMC/HD
Problem występuje w pkt. 4, mianowicie dostaję komunikat zwrotny:
sed: unmatched ':'

Czy to jakiś problem z interpretacją dwukropka?
Szukałem w sieci rozwiązania, ale nie udało się pchnąć tego do przodu.
Z góry dziękuję za ewentualną podpowiedź.

PS. Chyba, że jest opcja uruchomienia Harmony bez IR, ale próbowałem wyszukać tej wersji Qnap'a w bazie Logitech i nie ma takiego (pewnie dlatego, że nie posiada on oryginalnie pilota). Próbowałem też dodawać go jako K300 Compro, jak to jest sugerowane w tym wątku Rozwiązany - QNAP TS-670 Pro i pilot MCE
Ale niestety nie działa.



Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1
Model serwera: QNAP TS-351
 
Dzięki za odpowiedź. Przerabiałem już ten wątek. W Harmony mam dodane Media Center, ale Qnap nie reaguje. Gdy przyciskam coś na pilocie, to dioda IR MCE reaguje, ale sygnał z niej podłączony przez usb nie jest w żaden sposób interpretowany przez Qnapa. A jak to działa z tymi skrótami klawiszowymi? W jaki sposób fizycznie pilot komunikuje się za pomocą skrótów, bez IR ?
 
W ogóle trzeba "olać" IR. Pilot musi się łączyć z Kodi przez WiFi i ustawić go jako "windows center". Wiecej nie pomogę bo jedynie co, to kiedyś interesowałem się, ale nie zakończyłem swoich poszukiwań:
Logitech Harmony Elite to work with Kodi!