Pomoc Zniknęły woluminy

chesterros

Entry Technician
Q Associate
15 Grudzień 2017
30
1
8
QNAP
TS-x31
Ethernet
10 Mbps
U mojego Ojca, który posiada QNAPA TS-231P z 2 dyskami, używa głównie do multimediów, zbiór zdjęć do których jest dostęp po sieci i dlna. W którymś momencie zgłosił mi, że stracił dostęp do dysków. Zalogowałem się na qnapa i widzę, że nie ma woluminów. Dyski pokazuje, że są w stanie dobrym, ale brak dostępu do danych. Jaka może być przyczyna? Można odzyskać dane? Zaznaczam, że generalnie jestem laikiem.

Wersja oprogramowania Firmware: x.x.x Build 20YYMMDD
Model serwera: QNAP TS-231P
 
Helpdesk rozwiązał problem. Po włączeniu zdalnego dostępu , na drugi dzień dostałem informację, że powinno działać i po sprawdzeniu wszystko wróciło do normy. Dzięki wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. TS-231P
  2. brak dostępu do qnapa