Recent Content by ArteKW

  1. ArteKW

    Pomoc Problem ze zmianą wielkością woluminu

    Witajcie, Mam problem ze zmianą wielkości woluminu. Mam nieprzydzieloną część pamięci dyskowych, którą rezerwowałem na coś późniejszego, co się nie wydarzyło i teraz chciałbym rozszerzyć jeden z woluminów na tę niewykorzystaną część (2 TB). Teoretycznie powinno to być proste, jednak występuje...
  2. ArteKW

    Pomoc Problem z pełnym dostepem do zewnętrznego dysku HDD (USB 3.0)

    Witajcie, Mam dziwny problem z Hybrid Backup Sync 3 w połączeniu z zewnętrznym dyskiem HDD podłączonym przez przedni port USB do QNAP TS-453A. Używany dysk zewnętrzny jest zupełnie nowy, to model Seagate Backup Plus Hub 6TB. Chciałem wykonać na niego kopię zapasową danych z jednego wolumenu i...
  3. ArteKW

    Pomoc Instalacja License Server na QNAP

    Gdybym jeszcze wiedział jak! Na co dzień jestem grafikiem od 3D i właścicielem małej firmy a nie programistą. Czyli uruchomić aplikację Virtualization Station, skonfigurować i zainstalować z iso linuxa Centos. Dobrze rozumiem? Czy fizyczne połączenie sieciowe musi być inne niż te, na których...
  4. ArteKW

    Pomoc Instalacja License Server na QNAP

    Dzięki za odpowiedź! Jednak nadal jestem na początku drogi. ;) Co to znaczy "jak chcesz mieć łatwo"? Nigdy nie instalowałem ani nie używałem używałem żadnego linuxa, więc dla mnie WSZYTKO jest trudne. ;) Jeśli zatem wybiorę kontener, to czy wystarczy, że zainstaluję którąś z dostępnych od...
  5. ArteKW

    Pomoc Instalacja License Server na QNAP

    Witam, Mam takie zagadnienie, chciałbym zainstalować na TS-453A oprogramowanie serwera licencji, które przeznaczone jest na Linux Centos 7. Sam serwer licencji jest obsługiwany poprzez przeglądarkę. Po prostu nie wiem jak do tego się zabrać, by zużyć jak najmniej zasobów. Rozumiem, że jest...
  6. ArteKW

    Pomoc Czy można ręcznie zrobić downgrade?