Recent Content by sebii20

  1. S

    Pomoc Synchronizacja / przeniesienie użytkowników między serwerami Q i S

    Dzięki, tak zainteresuje się LDAP. Z racji, że nie mam z tym doświadczenia, jeszcze zapytam: Uruchomiłem LDAP na QNAPie, jak dodam teraz autoryzację użytkowników przez LDAP na lokalnym NAS (jak na poniższym zrzucie), nie wywalę sobie w tym momencie lokalnych użytkowników i ich praw?
  2. S

    Pomoc Synchronizacja / przeniesienie użytkowników między serwerami Q i S

    Cześć, Od lat jest zadowolonym użytkownikiem Qnapa, doszedł teraz mi serwer na literę S, jest jakaś możliwość, synchronizacji użytkowników między tymi serwerami? Przerabiał ktoś temat? Nawet jak bym chciał wyeksportować użytkowników i ich zaimportować, to to nie dział, bo są obsługiwane inne...
  3. S

    Pomoc Foldery domowe użytkowników - homes

    Cześć, Jest możliwość skonfigurowania folderów domowych homes w taki sposób aby każdy nowy użytkownik miał dostęp tylko do swojego podfolderu w homes? Na chwilę obecną trzeba przeklikiwać wszystkie inne podfoldery dla nowego użytkownika, aby nie miał dostępu do plików innych użytkowników...
  4. S

    TS-253 Pro plus TR-004 - RAID 1 i rozszerzenie magazynu

    Dzięki, własnie zastanawiałem się, czy musi być intel, skoro był intel, czy może być AMD. Jeszcze mam jedno pytanie, z racji, że nigdy nie bawiłem się w raid, czy jeżeli dołożę dysk to jestem w stanie na żywym już organizmie spiąć go w raid 1 z obecnym już dyskiem z systemem?
  5. S

    TS-253 Pro plus TR-004 - RAID 1 i rozszerzenie magazynu

    Tak, tak, rzecz jasna. Źle sformułowałem pytanie, na co zwrócić przy zakupie uwagę, jaki model wybrać aby wstał po przełożeniu dysków?
  6. S

    TS-253 Pro plus TR-004 - RAID 1 i rozszerzenie magazynu