Może podpowiecie co to może być i jak sobie z tym poradzić. TS-112P i podpięta do niego drukarka HP LJ 1018 na USB. Wszystko działało OK do momentu gdy puściłem wydruk a w drukarce brakło papieru. Papier uzupełniłem, ale od tego czasu w w dzienniku drukarku po wypuszczeniu na nią z jakiegokolwiek komputera wydruku pojawia się wpis z wydrukiem i w polu akcja pojawia się czerwony X (Edytuj). Po kliknięciu jest informacja o zajętości portu. Resetowałem serwer, drukarkę wyłączałem, wpinałem w drugi port USB i nic. Dopiero po podłączeniu drukarki do komputera z Windows. Wypuszczenia strony testowej i ponownym podłączeniu jej do QNAP`a wszystko wróciło do normy. Tak jakby port drukarki był zablokowany. Spotkał się z czymś takim ktoś? I jak poradzić sobie z odblokowaniem portu z poziomu QNAP`a?