Pomoc Kopiowanie danych na dysk USB SanDisk Extreme SSD

Bazo

Nowy użytkownik
Noobie
10 Luty 2018
4
1
3
35
QNAP
TS-x53
Ethernet
1 GbE
Cześć,
podczas kopiowania plików z QNAP TS-253A na podłączony dysk SSD SanDisk Extreme w pewnym momencie wystąpił błąd i przerwane zostało kiopiowanie. A dysk zniknął z urządzenia.

Ponowna próba podłączenia - nie jest wykrywany przez NAS.

Spróbowałem podłączyć pod PC i również to samo z tym że:
- dźwięk podłączanego dysk USB jest słyszalny jak i widoczny w men. urządzeń
- jest jego możliwość "bezpiecznego usunięcia"

Natomiast dysk nie jest widoczny, w liście dysków komputera jak i nie widać go w zarządzaniu komputerem>zarządzanie dyskami

Co jest przyczyną takiego zachowania? Czy jest szansa na jego odzyskanie?
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. TS 253a
  2. Ssd
  3. TS-253A
  4. dysk zewnetrzny
  5. 253a