Pomoc Problem z połączeniem z serwerem NAS przez aplikację Qfinder pro-MAC

adam4403

Nowy użytkownik
Noobie
14 Styczeń 2021
14
0
1
56
QNAP
null
Ethernet
100 Mbps
Witam wszystkich.
Jestem zupełnie nowy i "zielony"jeśli chodzi o obsługę serwera NAS.Jakiś czas temu odkupiłem od od znajomego serwer NAS TS-351+Chcialem zrobić
w końcu porządek z coraz większą biblioteką zdjęć i filmów.Niestety mam ciągle problem z obsługą a teraz przede wszystkim z logowaniem do serwera przez aplikację Qfinder pro wersja 7.4.2 na moim macu.Serwer połączony z siecią poprzez kabel a komputer połączony poprzez Wifi.Wcześniej nie było problemu,ale obecnie przy próbie połączenia otrzymuję taką informację:
Nie można połączyć się z urządzeniem. Sprawdź, czy urządzenie i komputer są w tej samej podsieci.
Kliknij przycisk „OK”, aby otworzyć przeglądarkę internetową i spróbować nawiązać połączenie z urządzeniem lub kliknij polecenie „Anuluj”, aby powrócić"
Po zatwierdzeniu przyciskiem ok.Wyświetla się przeglądarka z ip serwera i po chwili informacja że przeglądarka nie może odnależć taj strony.
Ciekawostka że poprzez aplikację mobilną Qfile w telefonie można połączyć się z serwerem bez problemu.Próbowalem też połączyć się poprzez laptopa PC mojego syna i też poprzez aplikację Qfinder pro łączy bez problemu.Laptop podłączony do tej samej sieci Wifi.
Proszę pomóżcie.Już trzy dni walczę z tym problemem.Próbuję restartować sieć wifi.Grzebałem też w ustawieniach rutera,ale z braku wiedzy boję się że uwalę połączenie.Logicznie myśląc to jest jakiś problem w ustawieniach sieci w moim macu.Ale jaki.Dołączam screenshoty z informacjami które się wyświetlają.Z góry dziękuję za pomoc.
Ten post wczoraj zamieszczałem w innym wątku.Zgodnie z sugestią zrestartowalem serwer co pozwoliło na jednorazowe zalogowanie się do serwera.Niestety problem dalej istnieje.Brak możliwości połączenia z NAS.Pomocy!

Zrzut ekranu 2021-01-15 o 10.05.48.png
Zrzut ekranu 2021-01-15 o 10.28.46.png