Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.4.1715
Model serwera: QNAP hs-453dx-4g
Cześć,
Podczas rozszerzania wolumenu na Storage Pooli moje urządzenie się ewidentnie zawiesiło. Mam odpowiedź z pinga po kablu oraz po Wi-Fi (w QNAPie jest wpięta karta sieciowa bezprzewodowa pod USB), ale system jest ogólnie niedostępny. Spróowałem również podejrzeć QNAPa przez HybridDesk Station i mam ekran logowania, ale nie mogę nic zrobić (ani wybrać użytkownika ani nic innego). Urządzenie w stanie zwiechy jest około 1.5h co zdecydowanie przekracza czas wykonania takiej operacji.
Czy w takim przypadku mogę bezpiecznie zrobić reboot odłączając urządzenie od sieci? (bezpiecznie znaczy bez utraty potencjalnych danych).
Czy ktoś się spotkał już z taką zwiechą i poradził sobie z takim problemem?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Model serwera: QNAP hs-453dx-4g
Cześć,
Podczas rozszerzania wolumenu na Storage Pooli moje urządzenie się ewidentnie zawiesiło. Mam odpowiedź z pinga po kablu oraz po Wi-Fi (w QNAPie jest wpięta karta sieciowa bezprzewodowa pod USB), ale system jest ogólnie niedostępny. Spróowałem również podejrzeć QNAPa przez HybridDesk Station i mam ekran logowania, ale nie mogę nic zrobić (ani wybrać użytkownika ani nic innego). Urządzenie w stanie zwiechy jest około 1.5h co zdecydowanie przekracza czas wykonania takiej operacji.
Czy w takim przypadku mogę bezpiecznie zrobić reboot odłączając urządzenie od sieci? (bezpiecznie znaczy bez utraty potencjalnych danych).
Czy ktoś się spotkał już z taką zwiechą i poradził sobie z takim problemem?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,