Podążaj za instrukcjami w poniższym filmie, aby zobaczyć, jak zainstalować naszą stronę jako aplikację internetową na ekranie głównym swojego urządzenia.
Informacja: Ta funkcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach.
Witam Jestem posiadaczem TS-228 i w menadżerze pamięci volumen jest widoczny jako tylko do odczytu ( oba dyski sprawne). Sprawdzenie plików nie pomaga. Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem. z góry dziękuję
Jest kilka możliwości:
- albo zabrakło miejsca w puli np. przez migawki i trzeba je usunąc
- albo woluminy+migawki zajmują dużo miejsca w puli
- albo pula jest uszkodzona.
W Twoim przypadku urządzenie TS-228 to EOL TS-228 - Centrum pobierania
Brak dla niego wsparcia.
Powinieneś wykonać backup danych i na nowo przywrócić serwer oraz rozważyć wymianę na inny model np. TS-262.
Migawki jak i gdzie je znaleźć żebym mógł to sprawdzić.?
Czy dyski przeniesione z TS-288 będą wymagały formatowania do nowego serwera czy też dane będą widoczne?