Witajcie,
QNAP aktualizuje oprogramowanie i niby OK. Nie pyta użytkownika czy użytkownik zgadza się na wyłączenia jakiejś funkcjonalności tylko razem z aktualizacją zabezpieczeń/bezpieczeństwa jest zmuszony do zmiany funkcjonalności albo wyłączenia funkcjonalności. Tak jest z oprogramowaniem do transkodowania. Zmienili (nawet nie wiem jak ten program się nazywał - bo działał) na CAYIN MediaSign Player. I niby nic wielkiego ale teraz to nie działa. Nie działa bo musisz się zarejestrować. A po co? Mam wrażenie, że chyba tylko po to aby użytkownika śledzić. A jeśli nie po to - to po co? Dlaczego nie może działać tak jak kiedyś.
Nie po to kupowałem NAS aby teraz moje dane i informacje o tym co przetwarzam i jak wędrowało do firmy trzeciej. Jestem zobowiązany do zachowania tajemnicy klienta - stąd moje wątpliwości.
Czy inni producenci np.: S też tak postępują? Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam
JK
QNAP aktualizuje oprogramowanie i niby OK. Nie pyta użytkownika czy użytkownik zgadza się na wyłączenia jakiejś funkcjonalności tylko razem z aktualizacją zabezpieczeń/bezpieczeństwa jest zmuszony do zmiany funkcjonalności albo wyłączenia funkcjonalności. Tak jest z oprogramowaniem do transkodowania. Zmienili (nawet nie wiem jak ten program się nazywał - bo działał) na CAYIN MediaSign Player. I niby nic wielkiego ale teraz to nie działa. Nie działa bo musisz się zarejestrować. A po co? Mam wrażenie, że chyba tylko po to aby użytkownika śledzić. A jeśli nie po to - to po co? Dlaczego nie może działać tak jak kiedyś.
Nie po to kupowałem NAS aby teraz moje dane i informacje o tym co przetwarzam i jak wędrowało do firmy trzeciej. Jestem zobowiązany do zachowania tajemnicy klienta - stąd moje wątpliwości.
Czy inni producenci np.: S też tak postępują? Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam
JK