Recent Content by Noxi

  1. N

    Qnap 230 do Plex

    Huawei HG8245Q2 Już zgłosiłem ze mam błędny login lub hasło
  2. N

    Qnap 230 do Plex

    Gdzieś ty się uchował dobry człowieku ? Pierwszy admin który nie banicję za takie pytania. Dzięki. Nie mogę się zalogować do routera. Błędne hasło :(
  3. N

    Qnap 230 do Plex

    Czekamy na to ze muszę się doszkolić jak to mam zrobić Jestem zielony w temacie
  4. N

    Qnap 230 do Plex

    Można
  5. N

    Qnap 230 do Plex

    Internet. mojefibo.pl Za stałe IP licza sobie 20zl miesięcznie. Wysłałem zapytanie czy to IP jest publiczne czy prywatne. W odpowiedzi dostałem wiadomość ogólne publiczne IP.
  6. N

    Qnap 230 do Plex

    Czyli co muszę zrobić.? sory może głupie pytanie ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. myślałem ze kupuje serwer stawiam i działa
  7. N

    Qnap 230 do Plex

    Ściągnąłem. Jak byś udostępnił biblioteki to bym porównał Chciałem się jeszcze dopytać czy do tego wszystkiego potrzebuje stałe IP?
  8. N

    Qnap 230 do Plex

    Nie w temacie. Nawet nie wiem co to takiego Ściągnąłem apke na tablet. Zaraz popatrzę co to
  9. N

    Qnap 230 do Plex

    W sesie ze każdy z nich ma wymuszone w ustawieniach odtwarzanie z oryginalna jakością. Można się do twoich bibliotek podłączyć .?
  10. N

    Qnap 230 do Plex

    3 osoby będą podłączone i każda z nich ma wyłączone obniżanie jakości PLEX. Czyli jeśli jest 1080 to taka odtwarzają.
  11. N

    Qnap 230 do Plex

    A powiedz mi ile osób jednocześnie może się połączyć przez PLEX do takiego serwera. Oczywiście ściąganie w tym czasie Off Neta mam 350/350
  12. N

    Qnap 230 do Plex

    Mam rozumieć ze brać ten ? :)
  13. N

    Qnap 230 do Plex