-
Dyskusja Server TeamSpeak na QNAP TS-251+
@Silas Mariusz co do pogonienia developera to już chyba nie trzeba właśnie pojawiła się aktualizacja :cool: niestety dalej u mnie nie działa, być może dlatego że używam QTS v 5 ?- wojtek06061989
- Post #25
- Forum: Centrum aplikacji (App Center / QPKG)
-
@Silas Mariusz myślałem o VM z Windows i tam serwer postawić, niestety sprzęt na jakim ma być serwer nie ma szałowej wydajności i ram też mało więc wolałem rozwiązanie "lżejsze" @SiewcaRyżu dam znać czy coś z tego wyszło ;)- wojtek06061989
- Post #23
-
@Silas Mariusz Hmm czyli w teorii powinien działać bez tych dodatków samo pobranie z qpkg i powinno ruszyć? Instalowałem na TS-251 oraz TS-364 i na obu nie działa. @SiewcaRyżu udało mi się uruchomić docera i chyba działa, jak już pisałem jestem w tym zielony więc okaże się po testach....- wojtek06061989
- Post #18
-
@SiewcaRyżu przyznam szczerze że nigdy nie używałem docera a nie jestem jakimś bardzo zaawansowanym użytkownikiem. Dlatego chciałem wybrać wersję z GUI- wojtek06061989
- Post #15
-
Witam, chciałbym zainstalować u siebie TeamSpeak, niestety bez CACert i QPerl a nie mogę ich zainstalować poneważ QPerl jest niedostępny w Qnapclub Store. Co zrobić w takiej sytuacji?- wojtek06061989
- Post #13
-
TS-364 vs TS-453D
Miałem te same obawy, ale na szczęście działają jak normalne dyski i można na nich postawić system- wojtek06061989
- Post #10
- Forum: Przed zakupem... (Porady i dylematy)
-
TS-364 vs TS-453D
Ja też finalnie wybrałem TS-364 i muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony na tą chwilę- wojtek06061989
- Post #7
-
TS-364 vs TS-453D
Witam Piszę ten post ponieważ chcę wymienić swój ts-251 na coś nowszego i system dać na SSD, Byłem już zdecydowany na TS-453D ale ostatnio wpadł mi w oko TS-364 i wydaje mi się być całkiem sensownym wyborem gdyż system dał bym na raid 1 ssd M.2 a w 3 zatokach mogę stworzyć np raid 5 Serwer...- wojtek06061989
- Temat
- system ts-453d
- Odpowiedzi: 11
-