Witam,
Bardzo proszę o interpretację poniższego loga:
Niestety DiagnostiTool nie jest wstanie poprawnie zainicjować się, zastanawia mnie sąd odwołanie do HDA_ROOT skoro wszystko jest w /share/CADATA1***. Restart nie rozwiązał problemu, jakąś godzinę przed rzuciło mi się w oczy iż antywirus zanotował iż znalazł jakiś malware.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2
Model serwera: QNAP TS-253A
Bardzo proszę o interpretację poniższego loga:
Błąd 2016/10/12 08:05:21 System 127.0.0.1 localhost The system is unable to save your settings (file = [/mnt/HDA_ROOT/.qpkg/diagnosticApp/message.conf], section = [diagnosticApp], field = [welcome], value = [0]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance
Niestety DiagnostiTool nie jest wstanie poprawnie zainicjować się, zastanawia mnie sąd odwołanie do HDA_ROOT skoro wszystko jest w /share/CADATA1***. Restart nie rozwiązał problemu, jakąś godzinę przed rzuciło mi się w oczy iż antywirus zanotował iż znalazł jakiś malware.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2
Model serwera: QNAP TS-253A