Dzień dobry,
potrzebuję pomocy. Posiadam QNAP TS-351, 3 dyski w RAID-5. Ostatnio jeden 'padł'. Nie było z tym problemu - 'na gorąco' go wyjąłem, wsadziłem nowy, macierz się odbudowała. Następnie przeprowadziłem aktualizację oprogramowania, co wymagało oczywiście restartu.
Po tych operacjach nie chce mi wystartować jeden z kontenerów (MSSQL) - najważniejszy dla mnie. Pojawia się taki komunikat:
po kliknięciu na kontener:
Gdy próbuję wejść w ustawienia, otrzymuje w nieskończoność taki obrazek:
Bardzo proszę o pomoc. Jestem gotów zapłacić żeby odzyskać bazę...
Nie wiem czy problem wystąpił na skutek zepsucia się dyski, czy w wyniku aktualizacji softu - odstawiam soft.
Z góry dziękuje za pomoc.
poniżej jeszcze screen z danymi sprzętu:
potrzebuję pomocy. Posiadam QNAP TS-351, 3 dyski w RAID-5. Ostatnio jeden 'padł'. Nie było z tym problemu - 'na gorąco' go wyjąłem, wsadziłem nowy, macierz się odbudowała. Następnie przeprowadziłem aktualizację oprogramowania, co wymagało oczywiście restartu.
Po tych operacjach nie chce mi wystartować jeden z kontenerów (MSSQL) - najważniejszy dla mnie. Pojawia się taki komunikat:
po kliknięciu na kontener:
Gdy próbuję wejść w ustawienia, otrzymuje w nieskończoność taki obrazek:
Bardzo proszę o pomoc. Jestem gotów zapłacić żeby odzyskać bazę...
Nie wiem czy problem wystąpił na skutek zepsucia się dyski, czy w wyniku aktualizacji softu - odstawiam soft.
Z góry dziękuje za pomoc.
poniżej jeszcze screen z danymi sprzętu: