_Floyd... poważnie z tym narzekaniem? Jakoś posty Mol'a bardziej rzuciły mi się w oczy
Po pierwsze, zamiast zaśmiecać ten temat, otwórzcie kolejny np. "Qnap jest beeee".
Po drugie zamiast zaśmiecać forum sprzedajcie Qnapy i kupcie coś u konkurencji. Zaoszczędzicie czas na dalsze planowanie rodziny, zaoszczędzicie czas ludzi którzy to czytają i nie będziecie musieli tyle narzekać na forum a więc znowu zaoszczędzicie bezcenny czas.
Jeżeli chodzi o zachowanie Qnapa w stosunku do klientów to nie uważam, że jest w porządku.
Czy zachowanie Qnapa jest dla mnie zaskoczeniem? Nie, nie jest.
Czy Intel mimo wielu wpadek informował o problemach w swoich procesorach? Oczywiście, że nie. Sprawy wychodziły po wykryciu problemów przez użytkowników. Po czasie okazywało się, że producent już wcześniej wiedział o usterkach ale je ukrywał. Takie rzeczy pamiętam jeszcze z lat 90-tych i to się dzieje do dzisiaj.
Wielu producentów nie informuje konsumenta o problemach wykrytych w swoich produktach. Co więcej, często po wykryciu nawet nie komentują sprawy.
Czy to spowoduje że nie nigdy w życiu nie kupisz np. S na Intelu? Wątpię.
Strategia Qnapa zakładała pewnie ekspresowe stworzenie witaminki i przy jej instalacji podawana miała być informacja, że naprawia problem z malware. Niestety wyszło jak wyszło.
_Floyd, mogę Cię tylko pocieszyć że ja już planowanie rodziny mam za sobą a czas to kwestia odpowiedniego organizowania i planowania swoich zajęć.
Teraz chłopaki "marudarzy" otwórzcie swój osobny temat "gorzkie żale" a tu prosiłbym o więcej merytoryki ściśle związanej z tematem.
Dziekuję