NMP-1000 Oficjalny FW (Version 1.1.6 Build 0429)

Silas Mariusz

rm -rf /
Help us, GOD!
5 Kwiecień 2008
10 214
31
2 330
153
39
Nowy Sącz
forum.qnap.net.pl
QNAP
TS-x77
Ethernet
1 GbE
[Version & Build]
NMP-1000 v1.1.6 Build0429

[Checksum]
NTSC: 3548917304
PAL: 1726044282

[What's New?]
- HDMI output now supports 24p mode

[Enhancements]
- Improved IMDb search result and removed auto-search function
- Display more detailed video & audio information by pressing the "Info" button during playback

[Major Bug Fixes]
- Fixed the YouTube connection issue due to the YouTube protocol change
- Fixed the time error by updating the time zone table
- Fixed IMDb info not able to be saved if the file is on a remote Samba folder
- Fixed Picasa cannot display user photos if the account name is the same as YouTube account

[Downloads]
NTSC
Mirror 1: United States
Mirror 2: Europe
Mirror 3: Taiwan

PAL
Mirror 1: United States
Mirror 2: Europe
Mirror 3: Taiwan
 
Witam serdecznie ,

mam nietypowy problem i bardzo bym prosił o pomoc ,
jestem właścicielem NMP-1000 , instalowałem nowy oficjalny FW (Version 1.1.6 Build 0429) zgodnie z instrukcją , jednak pech chciał iż w czasie instalacji była przerwa w dostawie prądu , a zatem cały proces został przerwany , po ponownym uruchomieniu na wyświetlaczu urządzenia widnieje napis BOOTING , wyjście hdmi podaje obraz startowy z informacja proszę czekać trwa start systemu i nic dalej się nie dzieje....

Proszę o pomoc , sprzęt jest nowy , i po 1 dniu użytkowania już stał się "bezużyteczny"...

Pozdrawiam licząc na pomoc

Oskar
 
Proponuję zajrzeć do instrukcji o ile dobrze pamiętam to jest tam procedura wegrania firmware'u w trybie Safe w Qnap'ie (chyba rozdział 12.1). Ostatnio z niej korzystałem po nieudanym upgradzie firmware'u i pomogło. Objaw był dokładnie taki sam. W razie czego służę pomocą.
 
Witam ,

fajnie dzięki za podpowiedz , symultanicznie prowadziłem korespondencje z Simon Chang <simonchang@qnap.com> , widocznie mają tam totalnie nie kompetentnych pracowników , gdyż napisał mi :
1. Power off the NMP. Remove the HDD
2. Power on the NMP without any HDD
3. After a short beep and a long beep, run QNAP finder, it will find the NMP and its IP, (If you do not hear a short beep followed by a long beep, please contact us for recovery procedure.)
4. Hot-plug the HDD back to the NMP

gdy odpisałem że nie działa i że kontaktuję się by zrobić recovery , odpisał :
There is no recovery process for NMP unfortunately. Can you contact the reseller that you bought the unit from for repair? Thanks

oczywiście odpowiedziałem mu i wkleiłem linka do instrukcji gdzie tak jak Klaciak napisał jest procedura opisana , oczywiście dla modelu /NMP - czyli właściwego (pewnie jest taka sama dla wszystkich modeli) , jeszcze jej nie zrobiłem gdyż jestem na urlopie , na początku następnego tygodnia wracam , jeżeli będę miał problemy napiszę

Pozdrawiam serdecznie i szczerze dziękuję za podpowiedź , okazuję się że użytkownicy mają więcej wiedzy niż pracownicy producenta :)

Oskar