Pomoc Qnap HS-251+ nieudany start! problem z logowaniem

plekus22

Nowy użytkownik
Noobie
8 Lipiec 2017
11
0
1
48
QNAP
null
Ethernet
null
Witam

jestem totalnym laikiem w sprawie sieci, NAS itp...
kupiłem w/w NAS
zamontowałem dyski i uruchomiłem sprzęt
przez samouczka na stronie QNAP przebiegła instalacja bezproblemowo
do mojego maila przypisałem sprzęt

ale mam problem z logowaniem. Nie mogę się zalogować- reset sprzętu nic nie pomógł i hasło admin również nie działa
program QfinderPro znajduje mój serwer przypisany mojej nazwie jednakże nic nie mogę zrobić więcej bo nie
mogę się zalogować!!! Co jest grane Panowie? Może wina routera ? ma TPlinka
POMOCY!
 
Login to admin

Hasło takie jak podałeś podczas instalacji.

Jeśli widzisz okno logowania to z Routerem masz wszystko OK.

Jeśli nie pamiętasz hasła jakie podałeś podczas instalacji to przytrzymaj przycisk reset bodajże 10s aż piknie z trzy razy i dokonaj ponownej instalacji.
 
Trzeba będzie dokonać nowej instalacji systemu. Przyciśnij reset tak długo aż pojawia się sygnały dźwiękowe, nie pamiętam ile ich było. Po takiej czynności powinno Ci się pojawić możliwość instalacji softu, zainstalujesz sobie jeszcze raz.

W Qnap nie można zmienić loginu "admin", a hasło już według potrzeb.

Jeśli trzymałeś 3 sekundy Twoje hasło powinno być:
Answer:
QNAP NAS default user name: admin
Password: admin

If you have not changed the admin password before, you can use the this default password to login. If you have changed but forgot, please press the reset button on the back for 3 seconds. After that, a beep sound will be heard. The following settings will be reset to default:

Jeśli 10 lub więcej powinna być nowa instalacja systemu z tego co pamiętam.
 
Trzymaj aż do bólu przycisk restart.

System Basic system reset
(1 beep)
Advanced system reset
(2 beeps)

All NAS models Press the reset button for 3 sec Press the reset button for 10 sec