Pomoc QNAP -TS253PRO QVR Pro + HikVision DS-2CD2055FWD-I Nie łączy się

sebii20

Entry Technician
Q Associate
15 Wrzesień 2014
56
3
8
QNAP
TS-x53
Ethernet
1 GbE
Cześć

Podczas dodawania kamery kamera się łączy, jest status, ok, pojawia się obraz w miniaturce.

2.jpg


Następnie po zapisaniu kamera ma już status rozłączony, bądź wisi cały czas status łączenie. W czym jest problem?

1.jpg


Przeklikałem chyba już wszystko. Kamera jest w tej samej sieci. Ktoś coś poradzi, jakieś sugestie na co zwrócić uwagę?

Dodam, że w Surveillance Station kamera działa bez większych problemów.

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.0516 Build 20180318
Model serwera: QNAP TS-253PRO
 
Mam podobny problem z QVR Pro, pisałem o nim we wcześniejszym poście. Jednak stare powiedzenie QTS w wiecznej fazie Beta jest nadal aktualne. Żadnej odpowiedzi od supportu, żadnej odpowiedzi na oficjalnym forum Qnap, żadnej odpowiedzi tutaj.
 
Też pisałem do supportu, czekam, zobaczymy.

Natomiast jeśli mam tą kamerę skonfigurowaną w Surveillance Station obraz zacina się, ten nagrany jak i live z kamery! Ktoś pomoże? zmniejszam rozdzielczość, jakość nic to nie daje, dalej się zacina. Przy podglądzie na stronie konfiguracji kamery obraz jest płyny, w Surveillance Station zacina się!
Najwyraźniej support ma gdzieś zgłaszane problemy, czekam na odpowiedź i cisza.
 
Witam
Równiez mam ten sam problem co Wy ,kamera Dahua C35 dodana w SS ,niby podczas dodania kamery wszystko jest ok,podgląd w miniaturce działa ale w statusie mam cały czas "łączenie" ...... Kamera działa ,przez przegladarkę mam połaczenie,wszystkie porty ustawione prawidłowo.
 
Odgrzeję kotleta.
Do wczoraj u mnie działało bez problemów 8 kamer. Jakoś ok. 22:30 mam te same objawy co kolega z pierwszego postu.
Czy udało się może komuś od tego czasu znaleźć przyczynę problemów ?
 
Cześć wszystkim - ja mam rozwiązanie wdrożone. Po 2 latach bezskutecznej walki z qnap’em kupiłem rejestrator Dahua i działa bez zarzutu i jakiejkolwiek przerwy od kilku miesięcy. Ma więcej funkcji od obydwu aplikacji w tym backup w ftp lub zapis w chmurze. SS było jeszcze w miarę ale QVPRO to dramat. Szkoda tylko kasy którą wydałem na licencje.
 
Odgrzeję kotleta.
Do wczoraj u mnie działało bez problemów 8 kamer. Jakoś ok. 22:30 mam te same objawy co kolega z pierwszego postu.
Czy udało się może komuś od tego czasu znaleźć przyczynę problemów ?

U mnie jest ten sam problem - od lat wszystko było ok na SS i teraz na QVR PRO. Natomiast kilka dni temu wyszła aktualizacja QVR PRO i po niej moje kamery leżą.
Wysłałem już ticket - odpowiedź Grzegorza to "czy kamera jest kompatybilna i jest na liście zgodnych kamer" - odpowiedź słaba, skoro pisałem, że od lat wszystkie kamery działają aż do ostatniej aktualizacji QVR PRO - jak narazie cisza. Pewnie wydadzą nową aktualizację naprawiającą problem.