WItam , mam qnap ts-364-16g LAN 2,5 Gbit , oraz router play który też posiada złącze LAN 2,5 Gbit, no i teraz mam taki problem jak serwer połączę przewodem do routera play 2,5Gbit to serwer nie widzi sieci zupełnie nic., a jak podłączę do wszystkich innych to jest dobrze.... o co chodzi ? w routerze złącze 2,5Gbit ogólnie działa ze wszystkimi urządzeniami oprócz serwera. Ktoś pomoże ? Od razu powiem jestem zielony w tym więc jak chcesz mi pomóc napisz proszę krok po kroku co mam zmienić i jak ustawić . Dziękuję
- 5 Kwiecień 2008
- 10 190
- 4 706
- 405
- Odznaki
- 205
- QNAP
- TS-x77
- Ethernet
- 1 GbE
wiesz co raczej to kwestia routera... zwyczajnie się nie spina
podlacz jakas sieciowka USB np. QNAP QNA-UC5G1T 5Gbps i zobacz czy się zepnie
ewentualnie wymien kable
ewentualnie wymien kable
mam kupić sieciówke za tysiaka aby sprawdzić ?wiesz co raczej to kwestia routera... zwyczajnie się nie spina
ewentualnie wymien kable
- 5 Kwiecień 2008
- 10 190
- 4 706
- 405
- Odznaki
- 205
- QNAP
- TS-x77
- Ethernet
- 1 GbE
z doświadczenia wiem, że qnap nie ma awarii złączy 2.5GbE
czy to złącze w QNAP spina się z siecią np. 1GbE ? bo jeśli tak to jest problem albo z kablem, albo z autonegocjacją
czy to złącze w QNAP spina się z siecią np. 1GbE ? bo jeśli tak to jest problem albo z kablem, albo z autonegocjacją
Tak pod 1gbe normalnie wszystko działa, kabel sprawny, mi wyglada na to że coś trzeba ustawić na serwerze aby akceptował te 2,5gbit. a co to ta auto negocjacja ? i jak ją ustawić ?z doświadczenia wiem, że qnap nie ma awarii złączy 2.5GbE
a tak sie zastanawiam .. poza routerem masz inne urządzenia na 2,5 Gb ? bo ja nie .. to nie ma co bić piany i zapomnieć o tym złaczu ?
No w sumie nie mam nic innegoa tak sie zastanawiam .. poza routerem masz inne urządzenia na 2,5 Gb ? bo ja nie .. to nie ma co bić piany i zapomnieć o tym złaczu ?
teraz musisz sie poduczyć wybranego programu do mediów - możesz to sobie potestować na przeglądarce