Pomoc Systemowa pamięć masowa

WojBond

Nowy użytkownik
Noobie
3 Październik 2022
7
2
3
51
Ostrów Wielkopolski
QNAP
TS-x63
Ethernet
1 GbE
Dzień dobry Wszystkim
To moje pierwsze pytanie na Forum QNAP'a, ale jak na razie nigdzie indziej nie znalazłem odpowiedzi.
W zeszły łykend aktualizowałem swoje urządzenia do QTS 5.0.1. 1245 (mam TS-563 i TS-873A) przez tydzień nic się nie działo dziwnego. Dzisiaj na obydwu pojawił mi komunikat "Wystąpiła awaria systemu.Urządzenia ma za mało systemowej pamięci masowej. Sprawdź następujące ustawienia: Partycja dysku systemowego"
Na obydwu urządzeniach nie mam problemu z ilością wolnego miejsca (na jednym mam 5 TB wolnego (niestety na tym nie mam wydzielonego woluminu systemowego) na drugim na wydzielonym woluminie systemowym mam 82% wolnej przestrzeni (80GB).
Coś ktoś wie na temat tego błędu?
 
Usterka w oprogramowaniu.
1664800437982.png

Czekać na update firmware.
 
Fajnie, a ja ludziom na helpdesk pisze tak:
---
Panie XXX proszę oczekiwać kolejnej wersji firmware, w której problem zostanie rozwiązany.

Obecnie nie mam informacji, kiedy nowa wersja firmware zostanie wydana.

Jeśli problem dla Pana wydaje się istotny, może Pan usunąć np. aplikacje taką jak SSD Profiling Tool. Jeśli rozwiązanie nie skutkuje, proszę czekać na kolejny FW.

Dziękuje
---
Ciesze się, że aktualizacja została wydana i nie zostałem o tym poinformowany XD f%ck
 
  • Lubię to
Reakcje: wac_ns
U mnie na ts 253d dziś nowa wersja zainstalowana QTS 5.0.1.2173 a po restarcie i tak informuje że jest nowa wersja (ta sama) i sam planowo ją zaktualizuje 🤣
Pokaż załącznik 41112
U mnie na TS-873A ten problem nie występuje. System się zaktualizował i na razie wszystko jest w porządku.
 
  • Lubię to
Reakcje: wac_ns

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. Partycja dysku systemowego
  2. TS-873A
  3. ts-253d
  4. za mało miejsca na dysku
  5. Awaria Pamięć 100%
  6. Ts 873a
  7. du -h --max-depth=1
  8. W zeszły łykend aktualizowałem swoje urządzenia
  9. kod błędu 104