Od jakiegoś czasu nie mam dostępu do interfejsu webowego, a na jednym z komputerów mam problemy z dostępem do dysków sieciowych z QNAP-a (raz są dostępne raz nie, częściej nie), na drugim cały czas są dostępne. TV po DLNA go cały czas widzi.
Mam akurat pusty dysk, na którym mogę zrobić backup NAS-a i chciałem zrobić upgrade systemu do ostatniej wersji, czyli 4.3.3.1432 build 20201006, mając nadzieję, że to pomoże rozwiązać moje problemy.
Przeczytałem ten temat: Udzielamy pomocy - Wolny TS-112
I trochę mam obawy czy nie będę miał podobnych problemów, a o powrocie do QTS 4.2.2 Build 20161102 w razie czego nie ma mowy, bo nie mam kopii instalki tego firmware-u i na stronie QNAP-a też już jej nie ma. Support dla mojego modelu ze strony firmy QNAP też już się zakończył.
Co radzicie zrobić w mojej sytuacji?
Wersja oprogramowania Firmware: QTS 4.2.2 Build 20161102
Model serwera: QNAP TS-112
Mam akurat pusty dysk, na którym mogę zrobić backup NAS-a i chciałem zrobić upgrade systemu do ostatniej wersji, czyli 4.3.3.1432 build 20201006, mając nadzieję, że to pomoże rozwiązać moje problemy.
Przeczytałem ten temat: Udzielamy pomocy - Wolny TS-112
I trochę mam obawy czy nie będę miał podobnych problemów, a o powrocie do QTS 4.2.2 Build 20161102 w razie czego nie ma mowy, bo nie mam kopii instalki tego firmware-u i na stronie QNAP-a też już jej nie ma. Support dla mojego modelu ze strony firmy QNAP też już się zakończył.
Co radzicie zrobić w mojej sytuacji?
Wersja oprogramowania Firmware: QTS 4.2.2 Build 20161102
Model serwera: QNAP TS-112