Witam,
Sytuacja wygląda następująco:
Zalogowałem się na QNAPa i procesor zajęty na 100%, więc szukałem przyczyny.
Żadne usługi nie wystawione na zewnątrz. Tylko wewnętrzne SMB.
Znalazłem informację że nowa wersja oprogramowania rozwiązuje ten problem :"Creating a scheduled snapshot replica job without specifying a date would cause high CPU usage."
Zaktualizowałem oprogramowanie i qnap już nie wstał
. Włącza się i po paru minutach kilka razy zapiszczy i mruga dioda czerwona.
Nie ma żadnego udziału, Qfinder nie wyszukuje qnapa.
Konfiguracja:
2x 4TB w RAID1
1x 4 na snapshoty RAIDa 1
1x 4TB jako Single na dane z RAIDa synchronizowane raz dziennie.
I okazuje się, że żadnego z tych dysków nie da się odczytać :/
Próbowałem po Windows zgodnie z tą sugestią.
Niestety nie widać tych danych.
Niestety największy problem to backup na zewnątrz jest dość stary.
Podłączyłem dodatkowo do komputera i odpaliłem R-Studio. Po 10h skanowania dysku pokazał partycję DataVol1 i format ext4 na czerwono (czyli trudna do odzyskania) ale kliknięcie recovery nic nie spowodowało. Proces wisi od kilku godzin.
Jakieś sugestie?
Proszę o pomoc :/
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.5.0756 Build 20181110
Model serwera: QNAP TS-451A
Sytuacja wygląda następująco:
Zalogowałem się na QNAPa i procesor zajęty na 100%, więc szukałem przyczyny.
Żadne usługi nie wystawione na zewnątrz. Tylko wewnętrzne SMB.
Znalazłem informację że nowa wersja oprogramowania rozwiązuje ten problem :"Creating a scheduled snapshot replica job without specifying a date would cause high CPU usage."
Zaktualizowałem oprogramowanie i qnap już nie wstał
Nie ma żadnego udziału, Qfinder nie wyszukuje qnapa.
Konfiguracja:
2x 4TB w RAID1
1x 4 na snapshoty RAIDa 1
1x 4TB jako Single na dane z RAIDa synchronizowane raz dziennie.
I okazuje się, że żadnego z tych dysków nie da się odczytać :/
Próbowałem po Windows zgodnie z tą sugestią.
Niestety nie widać tych danych.
Niestety największy problem to backup na zewnątrz jest dość stary.
Podłączyłem dodatkowo do komputera i odpaliłem R-Studio. Po 10h skanowania dysku pokazał partycję DataVol1 i format ext4 na czerwono (czyli trudna do odzyskania) ale kliknięcie recovery nic nie spowodowało. Proces wisi od kilku godzin.
Jakieś sugestie?
Proszę o pomoc :/
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.5.0756 Build 20181110
Model serwera: QNAP TS-451A