Błąd wklejania z tel., ale widzę, że już masz.link nie dziala.
Ciekawy pomysl i moze tak sprobuje ale dopiero za tydzien bo wyjezdzam dzis. Prosze nie zamykajcie tego watku bo napewno bede mial kilka pytan zwiazanych z przywroceniem systemu jak Twoj pomysl nie zadziala.w sumie .. jakbys postawił system na nowym dysku
zrobił tylko bazowe ustawienia
pobrał plik z kopią zapasową ustawień
rozpakował ten plik z kopią i popatrzył gdzie on ma ustawienia IP , to możesz potem poprawić to na uszkodzonym osie
strzał w ciemność , ale zawsze coś ?
Fajnie dzieki . widzialem ze byl plan na TW ale pisalem ze mnie nie bedzie niestety. Juz jestem wiec jak jest taka opcja to mozemy sie na ta sesje umowic.@Roxbox Zaplanowałem z Tobą zdalną sesje teamviewer przez helpdesk. Jeśli chcesz wcześniej to pisz na forum. W Twoim przypadku jedynym rozwiązaniem jest przywrócenie konfiguracji ustawień z przed upgrade do oprogramowania 5.1.0.
Q-202304-69658.Jutro mam wolne terminy na teamviewer. Podaj ID zgłoszenia to mogę coś zaplanować...
Jest opcja zeby wsparcie bylo troche pozniej ?Jutro mam wolne terminy na teamviewer. Podaj ID zgłoszenia to mogę coś zaplanować...